Strony

poniedziałek

owsianka na mleku orzechowym z bananem, kiwi, lnem, chia, śmietanką kokosową i syropem klonowym
oatmeal with hazelnut milk, banana, kiwi, flaxseeds, chia, coconut cream and maple syrup

24 komentarze:

  1. śliczny kubeczek (: i pyszne śniadanie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z zazdrością zerkam na zdjęcia na instagramie, masz pięknie rozbudowane uda !
    Mogłabyś napisać, jak się zmienia np.w centymetrach , właśnie ta część ciała pod wpływem Twoich eksperymentów dietowych/treningowych ?
    Z góry dziękuję i podziwiam za ... wszystko ? :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, a ja właśnie swoich ud nie lubię najbardziej :D Dzięki bardzo :D Ale zdecydowanie uwielbiam teraz swoje pośladki - dupa rośnie od przysiadów i masła orzechowego ;) Jeśli o uda chodzi, to ich obwód nieco się zmniejszył, przez co bardziej widać mięśnie. Dość umięśnione nogi mam od zawsze, genetycznie :)

      Usuń
    2. Ja chciałabym żeby moje uda się łączyły i były większe, jak np. Twoje. Mam takie dwa patyczki z wielką przerwą przez którą 'pies z budą przebiegnie' , a wcale nie stronię od jedzenia i ćwiczeń.
      Może potrzebuję więcej czasu, przysiadów i jedzonka no albo brakuje mi genów :p
      A swoje uda polub ! Są piękne i powinnaś być z nich dumna :)

      Usuń
  3. a ja jak zawsze zachwycam się tym kubkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo! Baardzo mi się podoba :)

      Usuń
  4. Jak ja dawno nie jadłam kiwi! :D Pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z jakich orzechów to mleko i jakiej firmy? Mam dwóch bezwzględnych faworytów- mleko z orzechów laskowych EcoMil i mleko ryżowo-orzechowe Rice Dream. Ciekawa jestem, czy to jedno z tych, czy też coś czego jeszcze nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To właśnie EcoMil w orzechów laskowych :)

      Usuń
    2. Ja polecam także Provamel. Orzechowe (w tym nawet z orzechów macadamia) są naturalne oraz lekko dosładzane syropem z agawy, jednak bez zbędnych sztucznych dodatków. Takie ryżowo smakowe, o których wspomniałaś też mają świetne, np. kokosowe, czekoladowo kokosowe oraz migdałowe. :)

      Usuń
    3. To spróbuj koniecznie tego ryżowego, smakuje jak nugat w płynie, a słodycz pochodzi z ryżu <3 W Almie albo w Piotrze i Pawle można dostać

      Usuń
  6. Mniejsze uda? O, tego efektu pragnę. Od przysiadów?

    OdpowiedzUsuń
  7. Śmietanka kokosowa pasuje mi do kiwi!
    Nominowałam Cię do zabawy - szczegóły u mnie na blogu, zapraszam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. owsianka na mleku orzechowym brzmi przepysznie, muszę spróbować:) i zapomniałam, że miałam kupić kiwi:(

    http://sliwkowababeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam pytanie, często w przepisach pojawia się "odżywka białkowa", czy można użyć jakiegoś zamiennika? Białek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można po prostu jej nie dodawać i dolać trochę mniej pojawiającego się w tym samym przepisie mleka lub wody. Będzie ok :)

      Usuń
  10. Kiwi jest jednym z niewielu owoców, za którym nie przepadam w owsiance.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej. Pamiętam że kiedyś pisałaś o problemie bolacych cię piszczeli podczas biegania. Jako że sama borykam się z bólem od dłuższego czasu, przeszukałam twojego bloga by znaleźć jakieś informacje jak sobie z tym poradziłaś... niestety wyszukiwarka u ciebie na blogu mi nie działa dlatego pytam w komentarzu co robiłaś by temu zaradzić? Najbardziej mnie ciekawi czy zmieniłaś obuwie na profesjonalnie dobrane przez fachowców w sklepie i jeśli tak, to czy to ci pomogło. Jeśli to nie problem to bardzo proszę o odpowiedź. Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na bolące ciągle piszczele i niemalże palące uczucie w nich podczas biegu pomogło mi profesjonalne dobranie obuwia. Od tego czasu ból się nie pojawia :)

      Usuń
  12. To jest dla mnie nadzieja... dobrze wiedzieć, że komuś odpowiednie obuwie pomogło. Dziękuję pięknie za odpowiedź!

    OdpowiedzUsuń
  13. owsianka chodzi za mną już od dłuższego czasu:) z kiwi jeszcze nie jadłam musze sobie zrobić;

    OdpowiedzUsuń