Strony

.932. Największy spis motywujących cytatów sportowych

ciasto maślankowe ze śliwkami, serek wiejski
buttermilk cake with plums, cottage cheese

Ciasto z przepisu zamieszczanego już przeze mnie na makaronirodzynka
Wstrętne choróbsko mnie dopadło i z biegania nici, ale na pierwsze organizacyjne i obowiązkowe spotkanie na studiach, trzeba się wybrać. Jem więc pierwsze od dawna tak wczesne śniadanie (szósta rano - środek nocy ;)) i próbuję przestawić na wcześniejsze kładzenie się do łóżka (próba nieudana). Czas wrócić do organizacji czasu, z którą zawsze radziłam sobie dość dobrze. Pogodzi się tygodniowe zajęcia, dwie godziny aerobiku w ramach wfu, jogę, 6h siłowni, 4 treningi biegowe, zawody, blogi, faceta, przyjaciółki i gotowanie :) Teraz motywacja sił i jedziemy w nieznane.

Na ask.fm dostałam ostatnio pytanie o moje ulubione cytaty motywujące do biegania i nie tylko. Otworzyłam więc mój wielki zapisany na pulpicie spis (część z kobietkibiegają) i tym też spisem postanowiłam podzielić się tu:
  • “Potrzeba czasu żeby dokonać rzeczy trudnych. Aby dokonać rzeczy niemożliwych potrzeba trochę więcej czasu.”
  • „Nie zadowalaj się byciem przeciętną. Przeciętność jest tak samo blisko dna jak i szczytu.”
  • “Ból jest stanem przejściowym. Duma pozostaje na zawsze.”
  • “Sukcesu nie mierzy się ilością pucharów, ale tym jaki dystans musiałaś przebyć, aby dotrzeć w miejsce, w którym jesteś stamtąd gdzie byłaś.”
  • „Nigdy nie rezygnuj z osiągnięcia celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie.”
  • “Przyszłość należy do tych, którzy wierzą w piękno swoich marzeń.” Eleanor Roosevelt
  • “Aby osiągnąć sukces pierwsze co musisz zrobić to zakochać się w ciężkiej pracy.” Siostra Mary Lauretta
  • “Tam, gdzie nie ma walki, nie ma siły.” Oprah Winfrey
  • „Musimy mieć wytrwałość i ponad wszystko wiarę w siebie. Musimy być pewne, że mamy do czegoś talent…” Marie Curie- Skłodowska
  • “Możesz zrobić wszystko, co chcesz jeśli tylko trzymasz się tego celu wystarczająco długo.” Helen Keller
  • “Nigdy nie akceptuj cudzych ograniczeń. Jeśli jest coś, co chcesz zrobić, nie ma żadnego powodu, dla którego to miałoby Ci się nie udać.” Amy Dodson
  • “Kiedy ludzie mówią Ci, że nie możesz czegoś zrobić, tak jakby chcesz spróbować...prawda?” Margaret Chase Smith
  • “Wykonaj pracę. Zrób analizę. Ale wczuj się w swój bieg. Poczuj radość z biegania.” Kara Goucher
  • “Bieganie dało mi odwagę by zaczynać, determinację aby wciąż próbować i duszę dziecka, aby mieć z tego wszystkiego zabawę po drodze. Biegaj często i biegaj daleko, ale nigdy nie „zabiegaj” swojej radości z uprawiania tego sportu.” Julie Isphording
  • “Treningi są jak mycie zębów; Nie myślę o nich. Po prostu to robię. Decyzja została podjęta.” Patti Sue Plummer
  • “Za każdym razem kiedy startuję mam cel – żeby biec szybciej niż kiedykolwiek wcześniej” Paula Radcliffe, aktualna mistrzyni świata w maratonie
  • “Nie możesz stać się numerem jeden z dnia na dzień ani nawet w ciagu kilku lat… Będziesz przegrywać wiele biegów i musisz to zaakceptować, wyciągnąć z tego wnioski i wierzyć, że wygrasz następnym razem, biorąc pod uwagę, że masz szansę następnym razem znów przegrać... Cały czas musisz wierzyć, że następny raz wygrsz…aż do dnia, kiedy to się stanie.” Paula Radcliffe
  • “Niektórzy mówią, że mam dobre podejście. Być może mam. Ale myślę, że musisz je mieć. Musisz wierzyć w siebie wtedy, gdy nikt inny w Ciebie nie wierzy – to czyni Cię wygranym juz na początku.” Venus Williams
  • "Twoje ciało nie chce tego robić. Kiedy biegniesz ono mówi Ci aby się zatrzymała. Dlatego Twój umysł musi być silny. Zawsze posuwasz się za daleko dla Twojego ciała. Musisz znieść ból, obrać odpowiednią strategię na pokonanie go... Tu nie chodzi o wiek, nie chodzi o dietę. Chodzi o to jak bardzo chcesz osiągnąć sukces.” Jacqueline Gareau, biegaczka długodystansowa
  • „W rzeczy samej, my maratończycy, jesteśmy inni niż pozostali ludzie. Jeśli chcesz coś wygrać - biegnij na 100 metrów. Jeśli chcesz czegoś doświadczyć - przebiegnij maraton.” Emil Zatopek, czeski biegacz długodystansowy
  • “Opisać przeżycie jakim jest maraton komuś, kto nigdy tego nie doświadczył, to jak próba opisania koloru komuś, kto urodził się ślepy" Jerome Drayton, biegacz długodystansowy
  • „Wiele ludzi biega po to, aby zobaczyć, kto jest najszybszy. Ja ścigam się po to, aby zobaczyć, kto ma najwięcej odwagi.” Steve Prefontaine
  • „Ptak lata, ryba plywa, czlowiek biega!„ Emil Zatopek
  • „Być zwyciężonym i nie ulec to zwycięstwo. Zwyciężyć i osiąść na laurach to klęska.” Józef Piłsudski
  • „Jeśli chcesz biegać, przebiegnij kilometr… Jeśli chcesz zmienić swoje życie, przebiegnij maraton.” Emil Zatopek
  • „Biegacz to nie ten, kto szybko biega. To ten, który nie ustaje w walce.” Marc Buhl
  • „Im więcej potu na treningu, tym mniej krwi w boju.”
  • „Nie musisz odnosić sukcesów ciągle, lecz tylko wystarczająco często. „
  • „Mądry człowiek nie opłakuje przegranej, lecz szuka sposobu, aby wyleczyć odniesione rany.” Szekspir
  • „Chęć wygranej nic nie znaczy bez chęci do przygotowania. „ Juma Ikangaa
  • „Nie możesz flirtować ze swoim torem biegowym, musisz go poślubić.” Bill Easton
  • „Ból jest przemijający, a skutki rezygnacji pozostają na zawsze.”Lance Armstrong.
  • „Nigdy, nigdy, nigdy, nigdy się nie poddawaj.” Winston Churchill
  • „Motywacja jest tym, co pozwala zacząć. Nawyk jest tym, co pozwala Ci wytrwać. „ Jim Ryun
  • „Sukces to suma niewielkiego wysiłku powtarzanego z dnia na dzień. „ Robert Collier
  • „Dobre rzeczy przychodzą z czasem, szczególnie w bieganiu długodystansowym.” Bill Dellinger
  • „Bieganie boli. Lepiej zaakceptuj to na początku, bo w przeciwnym razie nigdzie nie dotrzesz. „ Bob Kennedy
  • „Pracuj ciężko nad bieganiem, kiedy ciężko się biega.” Pavvo
  • „Człowiek nie jest stworzony do klęski. Człowieka można zniszczyć, ale nie pokonać.” Ernest Hamingway
  • „Chcę, żeby czas spędzany na bieganiu był moją nagrodą.” Frank Shorter
  • „Na początku trudno zrozumieć, że cała idea biegania nie polega na wygrywaniu z innymi biegaczami. W końcu się nauczysz, że rywalizacja sprzeciwia się Twojemu cichemu głosikowi, który namawia, aby zrezygnować.” George Sheehan
  • „Cudem nie jest to, że skończyłem. Cudem jest to, że miałem odwagę zacząć.” John Bingham
  • „Dawać z siebie mniej niż to, co najlepsze to marnowanie talentu. „ Steve Prefontaine
  • „Każdego ranka w Afryce budzi się gazela i wie, że musi biec szybciej niż lew, bo inaczej nie przeżyje. Każdego ranka budzi się lew i wie, że musi biec szybciej niż najwolniejsza gazela albo będzie głodował. Nieważne, czy jesteś lwem czy gazelą – kiedy wstaje słońce, wstań i pobiegaj.”
  • „Nie oczekuj żadnych korzyści z biegania, a w zamian otrzymasz więcej, niż mógłbyś sobie wymarzyć.”
  • „Nie należy poddawać się zmęczeniu, natomiast trzeba je przyjąć z dobrodziejstwem inwentarza. Nie wolno dać mu się opanować, ale powinno się je poznać tak, by przestać się go bać.”
  • „Człowiek nie przestaje biegać, dlatego że się starzeje. Człowiek się starzeje, dlatego że przestaje biegać.”
  •  „Każdy dzień to wyścig, który już się rozpoczął.”
  •  „Bieganie jest tą supermocą, która uczyniła z nas ludzi. To oznacza, że wszyscy ją mamy, każdy z nas.”
  • „Wszyscy nie mogą być bohaterami, ktoś musi siedzieć na krawężniku i klaskać, kiedy oni biegną.” Will Rogers
  • „Świat to nie tylko słodycz. To bardzo podłe i paskudne miejsce i nie ważne jak twardy jesteś to przydusi cię do gleby, jeśli mu na to pozwolisz. Nic nie uderzy cię tak mocno jak życie. Nie ważne jak mocno bijesz, ale ile jesteś w stanie znieść i nadal iść do przodu. Na tym polega zwycięstwo! Jeśli wiesz, na co cię stać, rób to, na co cię stać. A jeśli nie jesteś tym, kim chcesz być, nie szukaj winy w innych, tak robią tchórze.„ Rocky Balboa
  • „Zaprzyjaźnij sie z bólem, a juz nigdy nie będziesz samotny”
  • „ Są bohaterowie, są super bohaterowie no i są maratończycy”
  • „ Przegrywa nie ten który padł, lecz ten który nie chciał powstać.”
  • „ Jeśli nie uwierzysz w to, że możesz wygrać, przegrasz zanim zaczniesz biec.”
  • „ Bieganie to nie wszystko, ale wszystko bez biegania jest niczym”
  • „W konfrontacji strumienia ze skałą, strumień zawsze wygrywa - nie przez swoją siłę, ale przez wytrwałość." Buddha
  • "Nienawidziłem każdej minuty treningu, ale powtarzałem sobie 'Nie poddawaj się. Przecierp teraz i żyj resztę życia jako mistrz.'" Muhammad Ali

40 komentarzy:

  1. “Tam, gdzie nie ma walki, nie ma siły.” Oprah Winfrey - ten uwielbiam! świetny pomysł z tymi cytatami, dobrze tak sobie poczytać z samego rana ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się ostatni cytat - będę go sobie powtarzać przy cięższych ćwiczeniach :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zbiór! Sama mam też trochę takich motywujących cytatów, ale wiele z przedstawionych przez Ciebie nie znałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam właśnie wczoraj te cytaty na asku i miałam dzisiaj kopiować do worda i drukować sobie:) Dzięki, że je tu wstawiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sylwio jak myślisz na dzień dzisiejszy w jakim czasie jesteś w stanie pokonąc 800metrów :D? chodzi mi o najszybsze 800 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biegam długodystansowo. 800m to krótki sprint. Nie mierzyłam się nigdy na samo 800m, więc musiałabym sprawdzić. Nie mam pojęcia :)

      Usuń
  6. Uwielbiam takie inspirujące słowa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. https://www.youtube.com/user/OdwazSieZycPL
    Jak nie znasz, to polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne,motywujące cytaty Sylwio:)dzięki.
    a na studia do jakiego miasta się wybierasz?czyżby Wrocław?;)

    pozdr.
    m.

    OdpowiedzUsuń
  9. ciasto na maślance ze śliwkami - właśnie na takie mam ochotę! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale bym zjadła takie maślankowe ze śliwkami!
    To przestawienie i pogodzenie wszystkiego będzie dla mnie najtrudniejsze. Ale damy radę;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pyszne ciacho , a cytaty faktycznie motywujące :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Cytat Churchilla już długo mi towarzyszy ;)
    Piekłam to ciacho z Twojego przepisu z malinami, niech najlepszą rekomendacją będzie to, że zniknęło w jeden wieczór :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Motywujące sentencje, kilka z nich na pewno warto zachować w umyśle na dłużej, a najlepiej już na zawsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uła zacne cytaciki <3 kopiuuuje kilka do mojej cytatowni!

    Zdrowiej :*

    OdpowiedzUsuń
  15. pokaźny ten plik :)

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuję ci za te sentencję! bardzo lubię takie czytać kierować się nimi i przede wszystkim motywować ;)
    śliwki! ostatnio chyba za dużooo ich zjadłam ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Cześć Sylwia czy zaziębiłaś się kiedyś biegając jesienią/zimą ?
    Zaczęłam biegać na wakacjach i nigdy nie biegałam w innych warunkach niż ciepłe wieczory ;)
    Jak najlepiej się ubrać? Koszlka z długim rękawem czy lepiej ciepła bluza ?
    Z góry dzięki za odp.
    Olka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć
      anonim
      jestem kajakarzem i w okresach jesienno-zimowych bardzo ale to bardzo dużo biegam z swojego doświadczenia doradzam ci w długie rękawy temiczne

      Usuń
  18. Bardzo podobają mi się prawie wszystkie cytaty! :) Chociaż nie biegam to odnalazłam w nich motywacje też dla swoich rzeczy, czy nawet dla marzeń po prostu. :)
    Ciasto na śniadanie to opcja królewska! Jeszcze z takimi smakami ciasta ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajnie, że wstawiłaś te cytaty, z reguły trudno mnie do czegokolwiek zmotywować, chyba sobie wydrukuję i powieszę nad łóżkiem! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. „Ból jest przemijający, a skutki rezygnacji pozostają na zawsze." Lance Armstrong- ten w szczególności przypadł mi do gustu. (;

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny post! Motywująco :)

    --
    Po blogach krąży taki łańcuszek – nominacje do Liebster Blog Award. Miło mi zamieścić Twój blog w moich nominacjach :)
    http://wskakujwbuty.blogspot.com/2013/09/trasa-juz-oznakowana-ja.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Dodam mój ulubiony: "Nie ma brzydkich kobiet, są tylko leniwe". Ten cytat daje mi największego kopa do aktywności fizycznej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne cytaty,naprawdę podnoszą na duchu. Dziękuję! :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mózg, to też mięsień.-Maurice Greene
    A ja, to ten lubię.:P

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajne cytaty! Szukam inspiracji i pracy i znalazłem bardzo ciekawy katalog. Podzielę się. Najlepsze cytaty motywacyjne, które pozwolą odpowiedzieć jak znaleźć pracę: https://interviewme.pl/blog/najlepsze-cytaty-motywacyjne-top-10

    OdpowiedzUsuń
  26. "Zasada jest prosta i surowa: biegnij, aż już nie będziesz mógł. A potem pobiegnij jeszcze trochę. Znajdź nowe źródło energii i woli. I biegnij jeszcze szybciej." Scott Jurek.

    OdpowiedzUsuń
  27. Dla mnie najlepszy jest ten cytat - „Człowiek nie przestaje biegać, dlatego że się starzeje. Człowiek się starzeje, dlatego że przestaje biegać.”

    OdpowiedzUsuń
  28. „Nigdy nie rezygnuj z osiągnięcia celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie.” - mój ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń
  29. "Zanim coś osiągniesz musisz czegoś od siebie oczekiwać"-Michael Jordan. https://www.facebook.com/ZacznijDzisiaj.NieJutro/

    OdpowiedzUsuń
  30. Po jednym cytacie na każdy dzień ;) super! Ja w każdym pokoju mam jakiś na widoku, pozytywnej motywacji nigdy za wiele! Chociaż w końcu może zabraknąć miejsca na ścianach :D Ostatnio też rozpoczęłam treningi z trener osobisty wrocław i powoli już zaczynam dostrzegać efekty  polecam wszystkim, którzy sami nie potrafią ruszyć się z kanapy ;)

    OdpowiedzUsuń