Strony

Zapiekanka makaronowa z kurczakiem, groszkiem i pieczarkami.

Moje ulubione dania z makaronu to zdecydowanie zapiekanki. W dodatku są błyskawiczne w przygotowaniu i można do nich dodać wszystko co lubimy i akurat mamy pod ręką. Zapiekanki bardzo lubią akcje czyszczenia lodówki. Dzisiaj był to u mnie kurczak, pieczarki i groszek. Najlepsze moim zdaniem zapiekane połączenie. No ale to opinia subiektywna na tyle, że to właśnie taką (lub z szynką zamiast kurczaka) robiła mama gdy byłam dzieckiem. Zrumieniony z wierzchu makaron otulony stopionym serem zawsze przemawia do mnie najbardziej. Przepis na dwie porcje, ale jedna osoba też sobie poradzi z całością, na np. 2 posiłki ;) Kop energii, trochę lenistwa i pędzę na trening.

8 komentarzy:

  1. Kolejny świetny i prosty przepis ;)
    ubóstwiam Twojego bloga ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat mam takie makaronowe muszelki :) dzięki za przepis, bo sama nie mogłam się zdecydować jakie danie z nich stworzyć, a teraz już chyba wiem ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie makaronowe nowości ale nie lubię groszku:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Pysznie! Mam w szafce takie duże muszle i już chyba wiem, jak je wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapiekanki są cudowne , taka jak Twoja jak najbardziej sprawdziłyby się w mojej kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam dania z makaronu, jestem makaronożercą :D

    OdpowiedzUsuń
  7. zapiekanki z groszkiem to jeszcze nie jadłem - bo nie robiłem ...

    OdpowiedzUsuń