Strony

3 lata bloga! i konkurs :)

Przegapić trzecie urodziny bloga? Tak, to możliwe, bo właśnie czwartego marca Poranne obchodziły trzy lata istnienia. Dokładnie wtedy, kiedy udostępniłam wam instruktażowy film z owsianką, więc chyba można to zaliczyć do jako takiego uczczenia jubileuszu ;) Jeśli chodzi o sprawy techniczne, to opublikowałam w tym czasie 1365 wpisów (śniadania + te z przepisami, relacjami z wyjazdów, biegów, spotkań). Odwiedziliście mnie 2 849 986 razy.

W ramach podziękowania za docenianie mojej pracy, wiele miłych słów i nawet odzywanie się do mnie prywatnie, ot tak, żeby pogadać, postanowiłam coś dla was zorganizować. Mała niespodzianka z wzięciem pod uwagę zainteresowania jakim cieszyła się koszulka "installing muscles please wait". Mam dla was taką koszulkę, do wyboru w dowolnym rozmiarze i wersji męskiej lub damskiej. 

Konkurs!
Żeby otrzymać ode mnie koszulkę wystarczy:

  1.  Pokazać jak "instalujesz" swoje mięśnie. Przecież jeśli chcesz z dumą nosić taką koszulkę, pewnie coś trenujesz :D Zrób zdjęcie i udostępnij je na fanpage Porannych na facebooku: o tu lub prześlij mi meilem na sylwiafojcik@onet.pl. Na zdjęcia czekam do końca marca.
  2. Po opublikowaniu wasze zdjęcia będą umieszczone w albumie Porannych i czekały na moją ocenę, na początku kwietnia wybiorę osobę, która zostanie nagrodzona bluzką :)


Jest to też okazja do pochwalenia się swoją sportową pasją. Sama jestem ciekawa, co mi pokażecie. Liczę na was i waszą kreatywność :)

17 komentarzy:

  1. Konkursy oceniane lajkami to konkursy na największą ilość znajomych. ;) Taka przykra prawda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko zrobić coś innego, ponieważ na konkursy z losowaniem trzeba otrzymać na blogach pisemne pozwolenie i muszą spełniać wymogi gier losowych. Inaczej są nielegalne.

      Usuń
    2. W sumie jeśli więcej osób byłoby za, to mogę zmienić zasady i zrobić tak, że to ja wybiorę zdjęcie, które mi się najbardziej podoba :)

      Usuń
    3. Ja myślę, że gdybyś Ty wybrała, byłoby bardziej fair. Czemu nie, przecież Ty tu jesteś szefową, bądź jurorką :)

      Usuń
    4. Ja jestem za, zdecydowanie.
      Ach, i gratuluję trójki!

      Usuń
    5. Myślę, że tak by było lepiej. W końcu to Twój blog, a zbieranie głosów zawsze jest bardzo nierównomierne - liczba znajomych, czas dodania zdjęcia etc.

      Usuń
    6. Ok, w takim razie zmieniam :)

      Usuń
    7. oo super, w takim razie tez cos wysle :) bo nie lubie takiego glosowania:P

      Usuń
  2. Gratulacje z powodu 3 urodzin! :) I kolejnych tylu życzę. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję wytrwałości w blogowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkie gratulacje, u mnie niedawno minęły dwa :) Czekam teraz do trzech :D
    A pomysł z konkursem bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej ojej ja chcę wziąć udział :DDDDDDD dobrzy znajomi też mogą? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. 3 lata to sporo czasu i prowadzenia takiego bloga, podziwiam i zapraszam, też na mojego bloga, gdzie poznasz <a href="http://7linea.pl/cwiczenia-na-barki/>najlepsze ćwiczenia na barki.</a>, bądź jak zacząć odchudzanie, oraz ćwiczenia które pomogą Ci w w tym.

    OdpowiedzUsuń
  7. o, coś dla mnie :D tylko muszę się nauczyć robić fit fotki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. wysłane :) ostatnio przegrałam własnie w podobnym konkursie na lajki bo nie mam 812 znajomych :( smutne ale prawdziwe :(

    OdpowiedzUsuń