Strony

.1250. joga challenge

owsianka z cynamonem, startą cukinią, bananem, rodzynkami, czekoladą i kokosem
oatmeal with cinnamon, zucchini, banana, raisins, chocolate and coconut flackes

Jeszcze rok, dwa temu zwracałam szczególną uwagę na rozciąganie mięśni. Nawyk ten pozostał u mnie chyba od czasów zajęć w szkole tańca. Mimo że był to hip-hop, po każdych zajęciach dostawaliśmy sporą dawkę stretchingu (i baty za niedokładne wykonywanie ćwiczeń ;)). Później musiałam zrezygnować z tańca z powodu kontuzji, ale mięśnie pamiętały jeszcze coś z tamtych czasów, więc wystarczył niecały rok od powrotu do ćwiczeń, żebym znowu mogła chwalić się pełnym szpagatem. Wtedy też przynajmniej raz w tygodniu wykonywałam godzinny trening jogi, wzmacniający całe ciało. Okazał się niezwykle przydatny w rehabilitacji. Wtedy traciłam jakiekolwiek nadzieje, że po zerwaniu wiązadeł kolanowych, noga wróci do dawnej formy, dzisiaj kolano nie odzywa się ani przy dłuższych biegach, ani przy przysiadach/wykrokach z obciążeniem :)
I tu pojawia się teraźniejsza Sylwia, która praktykę jogi, zaniedbała, szpagat wychodzi z trudem, a mięśnie są spięte i wołające o ratunek. Tu się zmotywowałam i wczoraj, z chęci powrotu do regularnego ćwiczenia jogi, znalazłam ten oto challenge:
30 dni, niepozorne 15-20 minut dziennie, ale tym sposobem po 30 dniach jogi zyskujemy jej aż 10 godzin! A my odstresujemy się, zyskamy lepsze samopoczucie i porządnie rozciągniemy mięśnie. No to co? Kto zaczyna ze mną?

23 komentarze:

  1. Ja już ćwiczę 'Yoga Challenge' od kilku dniu i właśnie jestem na 9 dniu :).

    OdpowiedzUsuń
  2. OO nie słyszałam o Yoga Challenge muszę wypróbować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Akurat wczoraj przeglądałam filmiki z yogą na yt :) chętnie się dołączę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Do mnie osobiście joga nigdy nie przemawiała, ale ja zaczęłam swoje wyzwanie - wrzesień poświęcony mięsniom brzucha - i żdanych wymówek jedzeniowych! :)

    Pozdrawiam!
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  5. Joga to chyba idealne rozwiązanie dla mnie, skoro rodzice nie pozwalają mi intensywnie ćwiczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja! Lekarz kazał mi się rozciągać a od 2 miesięcy znajduję lepsze wymówki więc to będzie idealne. Dawniej ćwiczyłam pilates i kochałam go bardzo.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w wyzwaniu! Ja jogi nie ćwiczyłam nigdy, ale z ciekawości sobie zobaczę, może akurat mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Joga faktycznie uspokaja, uczy cierpliwości. Pamiętam jak pierwsze samotne lekcje mnie denerwowały, a potem to pokochałam.
    Smaczna owsiana. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyłączam się ;) ! Już od jakiegoś czasu zabieram się za powrót do jogi, to będę miała więcej motywacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Joga to świetna sprawa :)
    Śniadaniem powaliłaś mnie na kolana <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne wyzwanie! Ja też od paru tygodni robię sobie 40-minutową sesję jogi i odczuwam genialne efekty - i dla ciała i dla ducha :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak tylko minie mi choróbsko wracam do ćwiczeń i w końcu muszę spróbować jogi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jogę uwielbiam, więc moze będę robiła wybiórczo treningi :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmmm właściwie to tylko 15 minut dziennie, więc czemu nie spróbować? W sumie jestem bardzo ciekawa jak duży wpływ będzie to miało na moje samopoczucie, więc chyba przetestuje to 30-dniowe wyzwanie :) Dzięki za inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  15. O, takie wspólne ćwiczenie to może być świetna sprawa! :)
    Już kiedyś zaczynałam ten challenge, ale nie wytrwałam, robię kolejne podejście!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jogę bardzo lubię, więc może przyłączę się do wyzwania ;D
    Przyda się jakiś nowy program :)

    OdpowiedzUsuń
  17. powodzenia :* Pyszne sniadanie <3!

    OdpowiedzUsuń
  18. Co za owsianka ! Wygląda bardzo smakowicie!:))

    OdpowiedzUsuń
  19. ja zaczynam! zawsze chciałam ćwiczyć jogę, ale nie wiedziałam jak mam się za to zabrać... a teraz mam motywację ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dalej ciśniesz z redu?
    Ile aktualnie ważysz?
    Ile kcal jesz?
    Jeśli można wiedzieć

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzięki za ten filmik, bo od niedawna myślę o rozpoczęciu przygody z jogą... ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też już od kilku miesięcy ćwiczę tę jogę, mimo upływu 30 dni codziennie do niej wracam :)

    OdpowiedzUsuń