Strony

środa

białkowe placki z sezamem, jabłkiem i syropem klonowym
protein pancakes with sesame, apple and maple syrup

12 komentarzy:

  1. Dla wapnia jem regularnie sezam, migdały, mak, w sezonie brokuły i brukselkę. Siła musi być! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też to wszystko :D Cronometer pomaga ;)

      Usuń
  2. Muszę w końcu wykorzystać swoje białko w takich plackach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pysznie wyglądają :) Ja w weekendy też jem takiej wielkości śniadania ;) Czasem robię podobne placuszki gdy mam czas tylko, że nie mam odżywki ;_;

    zapraszam
    www.kariandkari.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio wypróbowalam Twoje placki kakaowe i byly świetne, w weekend muszę zaszalec tez z tymi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, jak lubię tę piosenkę Passenger ;) Pysznie wyglądają te placuszki!

    Pozdrawiam ciepło,
    positivefitlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. grube, puszyste placuszki na śniadanie i do razu pojawia się uśmiech, już z samego rana :) z jabłkiem to zdecydowanie najlepsza klasyka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze te placuszki ! :D
    Jestem tu nowa, więc zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sylwio, jaki blender wystarczy do ukrecenia masła orzechowego? moc, firma, ostrza, cokolwiek (;

    OdpowiedzUsuń