Strony

.1376. owsianka z karmelizowanymi bananami

Musiałam odpuścić trochę ostatnio, bo po czwartkowym treningu bicepsów i barków dostałam takiego bólu w lewym łokciu, że przez 3 dni nie byłam w stanie w pełni wyprostować ręki. Nierozważnie w sobotę ćwiczyłam jeszcze plecy w garażowej siłowni mojego chłopaka, przez co tylko się dobiłam, a nie pomogłam. Nie muszę więc mówić, że niemożliwy był trening klatki piersiowej następnego dnia ^^ Za to trochę pobiegałam, zrobiłam niemałe porządki na komputerze i można śmigać dalej. Wczoraj już mogłam normalnie zrobić siłowy trening, a przy okazji popędziłam do miasta rowerem. Kupiłam go zaraz przed rozpoczęciem śnieżyc i nie miałam jeszcze za wiele okazji do pokonywania na nim kilometrów. Coś czuję, że wiosna przyniesie dużo dużych dystansów, bo ja już zakochuję się w tych dwóch kółkach. 
A dzisiaj taka owsianka, którą nie pogardzi nawet najbardziej zagorzały miłośnik słodyczy. Bo są banany, jest karmel, jest słooodko :D
Owsianka czekoladowa z karmelizowanymi bananami i orzechami laskowymi
Chocolate oatmeal with caramelized bananas and hazelnuts

18 komentarzy:

  1. Dobrze, że już z łokciem wszystko dobrze ;)
    Muszę zacząć zbierać na rower, bo wiosna idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w 100% moje smaki! ten banan, orzechy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nowy syrop? a widziałaś te nowości które są od wczoraj ? syropy niby do kawy ale myślę,że nadadzą się też , np do owsianki. zamawiasz jakiś? ja się czaje na moche :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, nowy, bo zamawiałam jeszcze dla redukującego chłopaka na walentynki :D
      Zapowiadają się ciekawie te nowe.

      Usuń
  4. mm,coś jak dla mnie idealnego, bo uwielbiam banany!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama słodycz, pyyyysznie ♥
    Cieszę się, że już doszłaś do siebie, trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  6. Też odpuszczam ostatnio treningi, rozłożyło mnie choróbsko. Moje poirytowanie z tym związane sięga już chyba zenitu. Daje sobie ostatni dzień, jutro już MUSZĘ iść na siłownię. Wydaje się być aż za słodka ta owsianka. Ale karmel mmmmmmm...

    OdpowiedzUsuń
  7. dziś mój wzrok zdecydowanie przyciągają te karmelizowane banany :) wieki ich nie robiłam!

    OdpowiedzUsuń
  8. czemu teraz jesz owsiankę z mniejszej ilość płatków?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jesteś po niej tak samo syta czy szybciej sie robisz głodna ? :)

      Usuń
    2. Tak samo, aż się zdziwiłam :D

      Usuń
  9. Czyli owsianka dla mnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale skradłabym to Twoje śniadanie :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Przed wrzuceniem takich zdjęć powinno się ostrzegać, żeby nie przeglądać ich będąc głodnym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jaka rozpusta! idealna na weekend :)))

    OdpowiedzUsuń