Strony

.1497. marmurkowa babeczka z mikrofali

marmurkowa babeczka z mikrofali z jabłkiem i jogurtem greckim
marble mug pancake with apple and greek yogurt
20g płatków owsianych
25g mąki owsianej
80g jogurtu greckiego
1 jajko
15g odżywki białkowej bananowej (można pominąć, ale warto dodać wtedy do ciasta trochę słodzika lub cukru)
łyżeczka kakao
1 mała papierówka

Płatki, mąkę, jogurt, jajko, odżywkę i pokrojone jabłko wymieszać w dużym kubku. Dodać kakao i połączyć je z górą ciasta. Piec w mikrofali przez 4 minuty.

14 komentarzy:

  1. Musze koniecznie spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  2. W piekarniku dałoby radę? :) Ile wtedy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Domowe babeczki z mikrofali rządzą, a nie to gó** z proszku z Delecty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czym mogłabym zastąpić jogurt ponieważ unikam nabiału?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozgniecionym bananem i odrobiną mleka roślinnego.

      Usuń
  6. Ja mam kiepskie wspomnienia z "babeczek" z proszku z mikrofali (coś mnie podkusiło, żeby spróbować). Ale jak piszecie, że taka domowa wychodzi lepsza, to aż muszę spróbować z ciekawości.

    OdpowiedzUsuń
  7. 101 patentów na pozbycie się nadwagi
    http://tiny.pl/gx54m

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie ekspresowe i zdrowe słodkości :) Niedawno robiłam wersję marchewkową i przepis dałam na swojego bloga http://iwonka-bloguje.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś wypróbowałam ale wyszło surowe,może mam słabą mikrofalówke albo nie wiem :(

    http://lifeofangiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda tak smacznie, że aż mi ślinka cieknie :)

    OdpowiedzUsuń