Strony

.1529. chia pudding

Czuję zmęczenie, wrócił lekki ból w kolanie, a najbliższe tygodnie wcale nie zapowiadają się być lżejsze. Praca w nocy, studia w dzień plus treningi na siłowni i rower. Jeśli przetrwam najbliższe dwa tygodnie, przetrwam wszystko. Jestem zmotywowana i wiem, że to wszystko co robię teraz robię po coś, nie poddaję się i pędzę dalej, z superfood od samego rana. 
Do sukcesu nie ma wind.
 waniliowy chia pudding z figami i malinami
30g nasion chia
150g gęstego jogurtu lub serka homo
10g odżywki białkowej waniliowej
1/2 szklanki wody

Wymieszać wszystkie składniki i odstawić na noc do lodówki. Rano podać z owocami.

Nasiona z serii Sensilab Healthie, zniżka 15% na wszystkie produkty z kodem SPORANNE15.

9 komentarzy:

  1. Jakie studia teraz jeśli można wiedzieć? :>

    OdpowiedzUsuń
  2. najważniejsze to byc zmotywowanym i nie poddawac się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepyszne to musiało być, a warstwa z chia wygląda niezwykle kremowo :)
    Podziwiam Cię, że mając tyle rzeczy do zrobienia masz siłę na siłownię i rower codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fotogeniczne te puddingi, ale ja coś nie mogę zrobić tych nasion tak, by bardzo mi smakowały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fotogeniczne Ci wyszło to danie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio kupiłam sobie Chia ale w tym wydaniu jeszcze nie jadłam - mam przepis na jutrzejsze śniadanko! ♥
    fight-like-supergirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń