Strony

.228.

owsianka z mąką kukurydzianą i (jak zwykle) siemieniem i otrębami + mleko sojowe, banan, dżem granatowo-malinowy i masło orzechowe
oatmeal with corn flour, and (as always) flax seeds and bran + soy milk, banana, pomegranate-raspberry jam and peanut butter


Mąka kukurydziana nadaje owsiance fajnej, niemal budyniowej kremowej konsystencji i większej objętości. Dodaję ją do płatków poprzedniego dnia razem z mlekiem, rano gotuję.
Corn flour gives porridge cool, creamy texture and more volume. I add it to flake the previous day along with milk, cook in the morning.

"Marzę o śniadaniu w magicznym miejscu nad naszym magicznym jeziorem. W cieniu drzew, na zapadającej się kładce, w towarzystwie białych łabędzi i szarości traw. Bierzemy rowery? Jedziemy?"

18 komentarzy:

  1. Mąka kukurydziana? Spróbuję. ;) Ja do swojej owsianki dodaję mielonego lnu, co działa chyba podobnie, bo owsianka staje się właśnie niesamowicie budyniowa.
    A Twoja dzisiejsza - genialna. Te dodatki...

    I widzę, że zaczęłaś zamieszczać regularnie te dopiski. Miło :) A ja również marzę o takim pewnym magicznym miejscu, magicznej chwili spokoju. Przydałaby się, oj tak.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już miałam spytać jaki efekt można z taką mąką kukurydzianą uzyskać. ^^ A ile jej dodajesz? Łyżeczka, dwie? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kupiłam ostatnio mąkę kukurydzianą, bo potrzebowałam do Sahlabu i mam jej nadmiar, który nie wiem na co zużyć.
    spróbuję więc dodać do owsianki :).
    ten dżem brzmi bardzo intrygująco, sama robiłaś czy kupny?

    OdpowiedzUsuń
  4. Owsianka z mąką kukurydzianą ? jeszcze nie jadłam .Ciekawe .
    Miseczka prezentuje się wspaniale tak kolorowo i zdrowo

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie napisane;),kto nie marzy o śniadaniu w takim cudnym miejscu;)niestety aktualnie brak cennego czasu,pocieszam się jedynie wolnym środkiem tygodnia i łapię oddech,życzę tego samego;) i świetna owsianka!

    OdpowiedzUsuń
  6. pyysznie....
    ilę dałaś poszczególnych składników do owsianki...?

    OdpowiedzUsuń
  7. Tu jest przepis:
    edibleperspective.com/2011/04/satiation-experimentation/
    To ta druga owsianka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz słyszę, żeby dodawać do owsianki mąki. ;p
    Ale skoro taka pyszna.. to muszę zainwestować w mąkę kukurydzianą! ;))
    Ach, miseczka pełna dobrodziejstw!

    Wyobraź sobie jednak, że ciepłą owsiankę w takim miejscu i tak przystrojoną, ciężko by było zjeść. ;P
    Co nie zmienia faktu, że śniadanie w opisanym miejscu nie byłoby doskonałe.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. pycha, jak ja uwielbiam owsiankę. dopóki nie zaczęłam blogować myślałam że jestem jakimś dziwakiem. Dziękuję że mnie ciągle wyprowadzasz z błędu.

    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  10. ile bierzesz płatków , mleka, siemienia i otrębów;D?

    OdpowiedzUsuń
  11. Podałam wyżej link do przepisu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku, szkoda , że nie mam mąki kukurydzianej- właśnie zalewam sobie płatki na jutrzejsze śniadanko ;3.

    OdpowiedzUsuń
  13. teraz dajesz same płatki, czy to ta Twoja 'mieszanka;D'?
    bo tam chyba pisze 3 ł.płatków+2 otrębów?, a wiem ,że Ty masz tą swoją mieszaninę..;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Tym razem nie robilam z mieszanki tylko z tego przepisu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O kurcze ,jak ja bym chcial jest takie sniadania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ile dałaś tutaj mąki kukurydzianejxp?
    i czy mąka ziemniaczana jako zamiennik nada się? też ma skrobię, ale boję się,że będzie niedobre..;p?

    OdpowiedzUsuń
  17. Ziemniaczana ma jednak inny smak i możenie być zbyt dobre. Podałam wyżej przepis :) To link:
    edibleperspective.com/2011/04/satiation-experimentation/

    OdpowiedzUsuń