Strony

.629.

placek jęczmienny z kiwi i syropem klonowym, cappuccino czekoladowe
barley pancake with kiwi and maple syrup, chocolate cappuccino


Wreszcie sobota. Pierwszy raz chyba miałam tak aktywny tydzień. Wydawało mi się, że dzień trwa okropnie długo. Wieczorem, ze zdziwieniem przypominałam sobie, że byłam tego dnia w szkole. Wszystko to przez minimalne przebywanie w domu, maksymalną ilość przebytych pieszo kilometrów, jazdy na prawko, próbne matury i siłownię. Do tego doszły jeszcze nieudolne próby biegania z definitywnym protestem łydek. Całość uwieńczona najbardziej resztkowym sposobem odżywiania jaki miałam okazję praktykować. Bułki kupione w biegu na autobus, szybki kurczak, makaron z pesto cztery dni z rzędu, tort krojony po minimalnej grubości plastrze (aż do jego całkowitego zniknięcia). Zjedzone o 23 przed telewizorem, pozostałe z obiadu ziemniaki dopełniły całości. I choć organizm domagał się energii i dostawał ją na bieżąco, to chyba nie o to mu chodziło. Niedoceniany, zarządził całościowy protest. Skurcze, ciepły koc i zielona herbata. Baterie naładowane.

36 komentarzy:

  1. fajny zdrowy i pożywny ten placek ;) i ta kawusia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Za to kocham weekend i jesien - bezstresowe wpakowanie sie pod koc z czyms cieplym w kubku. ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS i jaka slodka kropelka na widelcu :))))

      Usuń
  3. Ten tydzień rzeczywiście minął bardzo szybko, ale niestety był ciężki co nie znaczy, że nadchodzący będzie lżejszy :-)
    Placek świetny! Można przepis?

    A tutaj linki do Naleśnikowych Sobót :
    http://pleasureofcook.blogspot.com/p/blog-page.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 4 łyżki płatków jęczmiennych
      1 łyżka otrąb
      Zalać na noc mlekiem (u mnie sojowe) - ilość taka, by płatki zdołały całość wchłonąć.
      Rano dolać trochę mleka i dodać:
      2 jajka
      dużą szczyptę proszku do pieczenia
      przyprawę do piernika lub cynamon
      1 łyżeczkę mąki pełnoziarnistej (u mnie żytnia razowa)

      Smażyć.

      Usuń
    2. Można zrobić z płatków owsianych.

      Usuń
  4. najważniejsze, że baterie już naładowane i będziesz miała siły na weekendowe imprezy:D
    muszę wykorzystac ten przepis, bo placek wygląda bardzo fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny placek, grubasek :) I kiwi <3 Wieki nie jadłam!
    Udanej i szalonej imprezy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo zdrowe śniadanie (jak zwykle), skąd czerpiesz te pomysły? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi tygodnie też lecą jak szalone.. Fajny ten placek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Razem z Siaśką i Sandrą uznałyśmy, że brakuje Ci imprezy... A nie leniuchujesz na kanapie!
    Pozdrawiamy z nad parujących kubków kawy i przesyłamy skrzeczące za oknem mewy :D Zrób sobie na pożywny obiad!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Pyszne śniadanie <3
    Rozumiem Cię doskonale, ja też nienawidzę być ciągle w biegu i nie mieć czasu dla siebie.
    Miłego dnia :)

    http://myvegetarianparadise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. na początku myślałam, że to omlet. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Placek wygląda bardzo smakowicie, ale jak Ty go usmażyłaś, że Ci się nie rozleciał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smażyłam z jednej strony, złożyłam na pół, a potem przewróciłam i smażyłam jeszcze z drugiej :)

      Usuń
  12. co sądzisz o jedzeniu owoców wieczorem? słyszałam o tym różne opinię, a osobiście lubię dodać sobie coś kolorowego do jogurt naturalnego :) jesz czasem owoce na kolacje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często jem owoce po kolacji i negatywnych efektów nie zauważyłam.

      Usuń
  13. uwielbiam Twojego bloga. Jest taki mega pozytywny, a Ty jesteś bardzo ładna :)
    3 dni zajęło mi przeczytanie całego. To niesamowite jak bardzo się zmieniłaś (na lepsze!) od początku.

    PS. Tyle piszesz o bieganiu, że od kilku dni sama biegam i czuję, że
    wchodzi mi to w krew! :))

    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  14. co myślisz o ćwiczeniach Ewy Chodakowskiej?

    Czy aerobik wgl pomaga w modelowani sylwetki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://poranneinspiracje.blogspot.com/2012/08/543-cwiczenia-ewy-chodakowskiej.html

      Usuń
  15. Bardzo estetycznie podane to śniadanko, na pewno było smaczne... a ja biorę dzisiaj kijki i maszeruję przed siebie, muszę brać przykład z młodszego pokolenia...

    OdpowiedzUsuń
  16. Pyszne śniadanie :)mam nadzieje,że troszke odpoczniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda pysznie. Fakt, w końcu weekend- ale niestety już końcówka soboty :(
    Ps. jeśli masz ochotę to zapraszam na mojego, nowopowstałego bloga!
    pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. a ten placek to dokładniej z czego jest? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. masz czasem tak, że na przykład zjadasz kilka dni pod rząd grubo ponad swoje zapotrzebowanie np 4000czy 5000kcal?

    OdpowiedzUsuń
  20. Musiał być pyszny, bo tak wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam do Ciebie male pytanko:) Zauwazylas moze, zeby odkad cwiczysz Twoja skora stala sie jedrniejsza? Slyszalam, ze cwiczenia pomagaja, alw na razie nie widze efektow na sobie(schudlam 20 kg, wiec moja skora jest dosc zmeczona:/)
    J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ujędrniają i to bardzo znacząco. Trzeba jednak czasu i cierpliwości.

      Usuń