Strony

.676.

owsianka z mlekiem sojowym, jabłkiem, masłem orzechowym, kiwi, cynamonem, orzechami i rodzynkami
oatmeal with soy milk, apple, peanut butter, kiwi, cinnamon, walnuts and raisins


OWSIANKA
magnez, żelazo, błonnik, witamina B1 i kwas pantotenowy, przeciwdziałające zmęczeniu, substancje likwidujące zły nastrój oraz B6, poprawiająca pamięć i koncentrację oraz przeciwdziałająca anemii
OWOCE
czy muszę zachwalać owoce?
ORZECHY
tłuszcz w najlepszej postaci
Kop pozytywnej energii!
560kcal

39 komentarzy:

  1. mmm, pyszna i napakowana po brzegi miseczka - zdecydowanie to lubię. *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama robisz masło orzechowe czy masz ulubioną markę? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Biegam od miesiąca codziennie (miałam chyba 3 dni przerwy) 5 do 6 km. Czy według Ciebie mogło to doprowadzić do przeciążenia organizmu i ogólnego osłabienia? Od kilku dni ciężko jest mi przebiec 2km.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytanie nie do mnie, ale zdecydowanie tak :) Na początek w zupełności wystarczy 3, max. 4 razy w tygodniu. Organizm potrzebuje regeneracji, żeby się zaadaptować do nowych obciążeń treningowych i żeby się rozwijać. Zrób kilka dni przerwy i zacznij biegać co drugi dzień.

      Usuń
    2. Drugi anonimowy przestał być dzisiaj anonimowy, dziękuję osobistemu doradcy biegowemu za pomoc ;) Zgadzam się w pełni.

      Usuń
  4. poza kiwi - biorę całą resztę. (;

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twoje śniadania!Dają kopa na cały dzień i pozytwnie nastrajają:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepyszna, bogata owsianka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna mieszanka, same smakowitości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pyszna, zimowa owsianka, idealna na takie poranki jak dzisiejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. to kiwi to idealne uzupełnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam twoją systematyczność w prowadzeniu bloga. Z ciekawości zapytam - jak wygląda to czasowo? Zrobienie śniadania, potem opis, zdjęcie, wstawienie na bloga to chyba dosyć czasochłonne zajęcie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobienie śniadania zajmuje mi 15-20 minut. Wstawienie jakieś 10, więc jakoś strasznie dużo czasu nie potrzebuję :)

      Usuń
  11. oh.. i znowu to połączenie, czadersko ;)
    Miska pełna energii i smaku-to lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  12. U Ciebie to zawsze tak smacznie i kolorowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z kiwi, uwielbiam <3 Tak dawno nie jadłam!

    OdpowiedzUsuń
  14. pominęłabym rodzynki, bo kompletnie nie trawię;D ale resztę porywam:D

    OdpowiedzUsuń
  15. jak będziesz miała ochotę to doczep do akcji śniadanie dla biegacza:) bo pasuje:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. jeszcze banerek poprosze:) dzięki:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Podasz jadłospis,proszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. .owsianka z mlekiem sojowym, jabłkiem, kiwi, masłem orzechowym, rodzynkami i orzechami włoskimi
      .4 chleba kromki pełnoziarnistego z masłem, gotowanym jajkiem, czerwoną papryką i ogórkiem
      .bajaderka (kupna, oblana czekoladą, obsypana kokosem), 3 mandarynki
      .makaron pełnoziarnisty (jakieś 80-90g suchego) z sosem pomidorowym, cebulą, marchewką, pieczarkami, białą fasolą i żółtym serem
      .kromka pełnoziarnistego z masłem orzechowym i miodem, jogurt grecki, jabłko

      Usuń
    3. Fuuuuj, ile ty jesz ;c

      Usuń
    4. Jedni wmawiają mi, że się głodzę, a jedni, że jem jak prosie. Pozdrawiam. Mam was dość.

      Usuń
    5. Boze. ja nie moge. ludzie rozumiem, ze wy potraficie zyc na.salacie, ale to po co ta zlosc i bunt wyladowujecie na tych, ktorzy sie normalnie odzywiaja?Oo

      Usuń
    6. A potem jeszcze wielkie zdziwienie i bunt gdy nie chcę podać jadłospisu...

      Usuń
    7. Anonimowi chyba się głodzą^^.

      Usuń
    8. Oni raczej pytalaja o te jadlopisy, zeby najesc sie juz nie tylko przez patrEnie na zdjecia, ale i nawet czytanie. ;)

      Usuń
  18. OWSIANKA - złoże mikro i makroelementów, OWOCÓW nie musisz zachwalać, bo wszyscy je kochamy. ORZECHY- miłość, uwielbienie, namiętność i smak, którego nie można zastąpić :)
    560 pysznych, zdrowych i pożywnych kilokalorii :D Codziennie takie proszę ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Niby taka zwykła owsianka, a można z ulubionymi dodatkami wyczarować z niej super smaczne i energetyczne śniadanko...

    OdpowiedzUsuń
  20. oczywiście, że dobre , dodaje energii i takie zdrowe , genialne !

    OdpowiedzUsuń
  21. niby zdrowe, niby pyszne, ale maslo orzechowe troche psuje calosc pod tym wzgledem... czemu nie wkruszysz snickersa? moze ma wiecej cukru, ale znacznie mniej tluszczy trans

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. normalnie rozwala mnie jak ludzie piszą, że coś jest niezdrowe! przecież nikomu łyżka nie zaszkodzi!!

      Usuń
    2. od swieta lyzka może nie, ale nie robmy z tego zdrowego produktu dla sportowcow :)

      Usuń
    3. Od lat robiono z niego zdrowy produkt dla sportowców ;) Sory, wolę je od snikersa, mam nadzieję, że nie umrę je jedząc.. Ludzie, bez przesady.

      Usuń
  22. Planujesz sniadania? Czy otwierasz rano lodowke i stwierdzasz: hm, konczy sie data waznosci jogurtu/serka/o, mama kupila kiwi i spontanicznie cos komponujesz? Bo ciagle zaskakujesz mnie polaczeniami smakowymi! ; ) (w zdecydowanej wiekszosci udanymi - probowalam ;p) j

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykle otwieram lodówkę i po prostu wyciągam to na co mam ochotę. Czasami planuję weekendowe, gdy mam więcej czasu.

      Usuń