Strony

.813.

tort, banan, sernik na zimno z bananami
birthday cake, banana, banana cheesecake


23km rowerem, 12km biegiem i 7,25km na rolkach = -2390kcal, to tyle jeśli chodzi o wczorajszy dzień. Rolki nie wyciągane z garażu od trzech lat okazały się nie być takimi strasznymi. Zaliczony jeden upadek okazał się być wyczekiwanym przez M., towarzyszącego mi w jeździe i wywołał atak śmiechu... (taaa, bardzo śmieszne). Straszny okazał się za to powrót rowerem praktycznie zaraz po zawodach*, jak się później okazało, trud tej jazdy spotęgowany był brakiem powietrza w przednim kole... A już myślałam, że moja forma podupadła na tyle, że wlekę się rowerem wolniej niż szłabym marszem.
* Zawody organizowane przez mój klub biegowy. Potraktowałam je treningowo, bo lekarz sportowy doradził, żeby wracać do pełnych treningów stopniowo. Patrząc na to z tej perspektywy, z pełną formą powinnam zrobić 50 km rowerem, półmaraton i dobić się rolkami ;) Wierzcie, że to zrobię.

37 komentarzy:

  1. Och no tak, kalorie najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaa, no a jak... Gdybym liczyła kcal, nie jadłabym tortu na śniadanie ;)

      Usuń
    2. To już pominęłam, Ola :p

      Usuń
    3. Że niby na kolację tortu nie było?:D

      Sernik wygląda świetnie, lubię bananowe. A w to, że z pełną formą wszystko Ci się uda - nie ma możliwości, żeby nie wierzyć :)

      Usuń
  2. czadowo :) tyle ruchu to lubię :) i tyle słodkiego :)
    u mnie ostatnio rowerowo-spacerowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie żebym miauczała ale jakbyś udostępniła wszystkim pełne informacje na endo to przynajmniej mogłabym napisać ŁAŁ
    Zresztą jakie rolki? Na basen i śmigaj triathlony:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z dedykacją, proszę bardzo: http://www.endomondo.com/profile/3584974 :p

      Usuń
  4. Hm jakimś cudem nie doszła notka o moim tajnym planie sporządzenia wykresu wzrostu twojej formy w zależności od pogody:D - Los chciał by pozostał tajny.

    OdpowiedzUsuń
  5. mogłabyś podać przepis na sernik na zimno ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podawałam tu: http://makaronirodzynka.blogspot.com/2012/07/sernik-na-zimno-z-galaretka-i-bananami.html :)

      Usuń
  6. Takie dni uwielbiam :) Zazdroszczę pogody, bo u mnie od dwóch/ trzech dni ciągle pada..
    A sernik na zimno porywam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, swietnie wygladasz :) A Twoje obiady też są takie na wypasie jesli mozna spytac? Jak wygladaja np : D ? masz jakies notki, w ktorych jest Twoj calodniowy jadlospis jak np jest na blogu Littlebrainchild? a tak a propo, co myslisz o jej blogu? Zagladasz, podoba Ci sie ? :) Dopiero odkrylam Twojego bloga, mam nadzieje, ze nie masz mi za zle tych pytan?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Tu są moje przepisy, obiady też: http://makaronirodzynka.blogspot.com/ Innych blogów staram się nie oceniać, ale samą Olę lubię.

      Usuń
  8. Przeslodkie sniadanie ;)
    Super bilans, caly czas w ruchu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. też jadłam sernik na zimno na śniadanie :D z truskawkami :D mniammmmm

    OdpowiedzUsuń
  10. dalej trzymasz swoją wagę 57 kg przy 167 ? nie wiem czy dobrze zapamietalam :D
    nie pytam zlosliwie, mam nadzieje, ze tego tak nie odbierzesz
    pzdr !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radzę żyć swoim życiem i martwić się swoją wagą.

      Usuń
    2. Tak, ale nie rozumiem dlaczego to dla niektórych moja waga jest taka ważna :)

      Usuń
    3. bo niektórzy ludzie często są złośliwi i tylko szukają powodów by się do człowieka przyczepic i sprawic mu jak najwięcej bólu, ot tak, z nudów :) Poza tym nie wiem czemu wszyscy tak patrzą na wagę - niech i Sylwia 80kg waży, czy to ma na prawdę takie znaczenie? Jeśli dobrze sie czuje w swoim ciele, to według mnie nic innego nie ma znaczenia. Btw, Sylwia masz śliczną figurę według mnie. A tortem mogłabyś się podzielic ze mną :)

      Usuń
    4. Te dwie Panie koło Sylwi, przedstawiają o to jak dobrze Sylwia wygląda ;) więc ja nie wiem, po co komu waga - MIERZCIE SIĘ LUDZIE! :D

      Usuń
  11. Podziwiam osoby które biagają! Ja dopiero zaczynam i juz gdzies kuleje mi motywacja - albo kolana bolą. Brawo dla Ciebie - jestes piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te liczby robią wrażenie. Nie wiem kiedy będę miała taką kondycję, żeby pozwolić sobie na taki wysiłek, ale na pewno w końcu mi się uda (:

    OdpowiedzUsuń
  13. Czasem lepiej raz upaść, zobaczyć że to nic strasznego. Niż bać się cały czas upadku.

    OdpowiedzUsuń
  14. Aktywnie spędzony dzień - takie najlepsze. :)
    Ten sernik wygląda bardzo kusząco. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. słodki poranek z ciachami ;) pychotka !! u mnie też był na zimno tylko z truskawkami ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Oh jakie ciasteczkowe śniadanie, aż do Ciebie niepodobne :D
    Ale pycha, zamieniłabym się bardzo chętnie !
    A rolki to moje marzenie ! Szkoda, że rok temu wybłagałam rower- w tym roku nie mam co na rolki liczyć :<

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale u Ciebie słodko od samego rana, podoba mi się. Bardzo mi się podoba. ^_^
    Jako wielka fanka sernika w każdej możliwej odsłonie i bananów, nie mogę uwierzyć, że nigdy nie jadłam takiego jaki nam tu dzisiaj zaprezentowałaś. A wygląda niezwykle apetycznie. Chyba będę musiała bliżej zapoznać się z przepisem. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nawet nie śmię wątpić. Mogę tylko życzyć powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  19. To ja porywam sernik, bo serniki to zdecydowanie coś, czego nigdy nie odmówię *.*

    OdpowiedzUsuń
  20. Poranna dawka energii jest, pysznie ciacha wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ten sernik powalił mnie na kolana *.*

    OdpowiedzUsuń
  22. królewskie śniadanie! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie buty do biegania polecasz dla początkujących? Lepiej zainwestować w coś lepszego czy raczej nie wydawać zbyt wiele, gdyby okazało się, że to nie mój sport?
    Jaką firmę preferujesz, raczej Nike, Adidas czy inne tego typu, a może coś specjalizującego się w produkcji butów typowo joggingowych?

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja przy okazji proszę o Twoją opinię na temat zegarka z pulsometrem sigma pc 10.11. Wiem, że nie używasz ale myślisz że warto mieć coś takiego zaczynając biegać "na poważnie"?

    OdpowiedzUsuń
  25. podziwiam podziwiam po stokroc !

    OdpowiedzUsuń