Strony

.858. restauracja Plima, Chorwacja

owsianka z bananem, borówką amerykańską, morelami, masłem orzechowym, migdałami i syropem z agawy
oatmeal with banana, blueberries, apricots, peanut butter, almonds and agave syrup


Tata poszedł biegać z rana i po przebieżce wskoczył do morza na chwilę popływać. Ja w tym czasie zajadam się śniadaniem - do czego to dochodzi ^^

A wczoraj były smażone kalmary, w knajpie, do której wróciłam po dwóch latach i wszystko pozostało niezmienione - równie znakomite, równie świeże, równie niezapomniane. Wszystko na swoim miejscu, łącznie z przystojnym, gadającym po polsku kelnerem i pizzerią obok (ku uciesze brata nie będącego zwolennikiem ryb ;)).

34 komentarze:

  1. dla mnie banan z borówkami, to kompozycja idealna - zarówno smakowo jak i wizualnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja zazdroszczę Ci tych kalmarów!
    Ja najlepsze jadłam w Grecji:)
    No i proszę, Tata robi się powoli większym zapaleńcem sportowym niż Ty! :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne jedzenie i zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Te morele i borówki na owsiance wyglądają wspaniale :) Idealnie pasują!
    Bieg bez Sylwii? No faktycznie dziwne :D Ale wskoczenie do morza po.. zbawienie :)
    Kalmarów nie jadłam, ale wyglądają smacznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedyć miałam okazje spróbować kalmarów ,ale niee.. nie przekonały mnie :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej!
    Jaka to część Chorwacji? My właśnie wróciliśmy z urlopu na Istrii i Cresie i choć pięknie tam było, to niestety jedzenie dla mnie zbyt mało różnorodne.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brela - pomiędzy Splitem a Makarską. Na mało różnorodne jedzenie nie możemy narzekać :)

      Usuń
  7. Ta owsianka wygląda fantastycznie :) Lubie jak owsianki mają sporo owoców :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie masz czasem chęci na trening?
    Zgodzisz się z tym,że pozytywne nastawienie to klucz do sukcesu, w momencie kiedy ciało chce, a głowie nie(po co ćwiczyć,wczoraj było), wystarczy zmienić nastawienie i wszystko pójdzie dobrze i z uśmiechem na twarzy :)?

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę kiedyś się wybrać na Chorwację :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale w rej Chorwacji musi być cudownie :)
    Ale kalmarów bym chyba jednak nie spróbowała :>

    OdpowiedzUsuń
  11. hoho, Twój tata się tak rozkręca, że jeszcze zostanie naszym zającem na maratonie! ;>

    Bardzo mi się spodobało podanie sosu na sałacie, chyba się zainspiruję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pyszna owsianka, chętnie bym taką zjadła :DD

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, kalmary - nie jadłam.
    za to ta owsianka *-* ahh uwielbiam takie <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ha! Dziś robię kalmary na obiad i już wiem, jaką sałatkę dodam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Owsianka idealna :)
    A kalmary chciałabym posmakować ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham wakacyjne obiady, zjedzone gdzieś w znajomej knajpce, na powietrzu - to jest nie do zapomnienia, nie do przecenienia. Jakaś magia w tym jest, klimat, urok... Fajowe zdjęcia, więcej-więcej-więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zdjęcia, widać, że wypoczywasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kolory Twojej owsianki mnie zachwyciły :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Brawa dla ojca!
    A na kalmary chętnie bym się skusiła. Och, mniomniomniomniom... ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne śniadanie! Uwielbiam borówki, nie miałam jeszcze okazji połączyć ich z bananem, ale myślę, że borówki będą dobre ze wszystkim :D

    Niestety jestem małym-dużym niejadkiem i wielu rzeczy nie lubię ;/ Nie wiem, jak mogę to zmienić, ale jak dalej będę tu wpadała i oglądała te pyszne zdjęcia to myślę, że coś może z tego wyjść :D

    Miłego wypoczynku! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie jadłam kalmarów, ciekawe smaki...
    A owsiana super jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Podasz dzisiejszy jadłospis :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1 owsianka jak wyżej, kawa z mlekiem
      2 podłużna kromka chleba chorwackiego z masłem i 1,5 gotowanego jajka
      3 jakieś 80g makaronu pełnoziarnistego z sosem z 2 pomidorów, koncentratu pomidorowego, cukinią i piersią z indyka
      4 omlet owsiany bananowy (przepis podobny do wczorajszego tylko banan zamiast borówek) z masłem orzechowym, kawa z mlekiem
      sporo arbuza, trochę blanszowanych migdałów
      5 odrobina białego ryżu, plaster grillowanego indyka, plastry cukinii i pół puszki czerwonej fasoli

      Usuń
  24. zahipnotyzowały mnie te zdjęciaa ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ach, jakie pyszne sniadanie (jagody! <3). Wasze kubki smakowe chyba nie narzekaja na nude ;) Plus Twoj Tata sie wykazuje, super :)

    OdpowiedzUsuń
  26. czy to zoorganizowana wycieczka? pięknie też bym się wybrała. Ola

    OdpowiedzUsuń
  27. Owocowa przyjemność bogata w dużo witamin i nieźle dietetyczna. Pyszniusio..

    OdpowiedzUsuń
  28. to prawda. Plima to najlepsza knajpka w Breli. super jedzenie a Marko i Zoran(kelnerzy) bardzo mili. Jak bylismu na ostanim obiedzie to pożegnalismy sie serdecznym usciskiem dłoni. polecamy jak najbardziej. Lepszej knajpki w Breli nie ma. Tomek Z Bytomia

    OdpowiedzUsuń