Strony

.1096. zdrowe lody i inne historie

owsianka z bananem, masłem orzechowym i dżemem jagodowym bez cukru
oatmeal with banana, peanut butter and blueberry SuperJam



Nie przepadam za lodami, serio. Jedyne jakie jestem w stanie zjeść, to te prawdziwe, chorwackie, gdzie jedna gałka jest wielkości trzech gałek polskich, a całość smakuje prawdziwą śmietanką, prawdziwymi orzechami, albo nawet prawdziwym naturalnym jogurtem. Chyba to właśnie tej "prawdziwości" coraz częściej brakuje w naszej codziennej diecie. Coraz częściej nawet warzywa i owoce nie smakują tak jak powinny. Tym bardziej ciekawa byłam czy Smooze będą ok, albo inaczej: czy pakowana w małe kartoniki masa, przygotowana do zamrożenia w domu, jest w stanie smakować naturalnie. Niepewnie i nieufnie więc, wrzuciłam kilka kartoników do zamrażarki.


Mleko kokosowe w składzie na pierwszym miejscu (i to aż w 80%) - pozytywne zaskoczenie moim zdaniem. No i muszę przyznać, jedynym produktem jaki jadłam i był bardziej kokosowy od tych lodów, było już chyba tylko samo kokosowe mleczko :D (zdjęcie zamrożonego i odpakowanego na instagramie). Dołączam je do listy lodów co do których jestem na tak. Poza tym poproszę więcej tego typu produktów w polskich sklepach. Dżemom bez cukru i lodom bez całej tablicy Mendelejewa w składzie, naprawdę niczego nie brakuje, a nawet zaryzykowałabym stwierdzeniem, że smakują lepiej od tych "normalnych". Ratujmy prawdziwe jedzenie.

25 komentarzy:

  1. a widzisz, czyli jest coś co nas różni. lody! ja uwielbiam, mogę jeść litrami. ostatnio nawet z Anką i Marysią rozmawiałyśmy, że w Warszawie zamknęła się dobra lodziarnia. bo LODY to muszą być lody, a nie lodopodobne coś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak! Na lody to ja mam drugi żołądek ;)

      Usuń
    2. dobrze wiedzieć, że nie jestem sama :D !

      Usuń
  2. ciekawy produkt, pierwszy raz widzę taki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A gdzie można takie kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We wpisie podlinkowane są nazwy.
      Tu główna strona: http://www.zielonabazylia.pl/

      Usuń
  4. Potwierdzam, nigdzie nie jadlam tak wielkich i pysznych lodów jak w Chorwacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toruń! :D tam są takie :)

      Usuń
    2. nieee wybaczcie, ale lody w stanach, to największa rozpusta jaką kiedykolwiek miałam w ustach

      te mi się strasznie podobają, są urocze i muszą być pyszne! trochę mrożone danonki mi się przypominają :D

      Usuń
  5. Też mam! :D Jeszcze nie próbowałam, ale dziś zamroziłam, więc spróbuję :) Ciekawa jestem smaku, muszą być mega, a skład na medal :)
    Owsianka z masłem i dżemem, najlepiej ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! Mogłabym prosić o radę doświadczoną biegaczkę;>? Za tydzień startuje w półmaratonie, miałam teraz tygodniową przerwę od biegania, nie przygotowywalam sie nigdy z konkretnym planem, po prostu biegałam... jakie Twoim zdaniem powinnam/mogę zrobić biegi w tygodniu poprzedzającym 21km? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtrącę się. Tygodniowa przerwa to nie żadna przerwa praktycznie:)
      W tydzień nie da się przygotować do Półmaratonu, wcześniej muszą być dłuższe wybiegania. Chyba, że robisz ten Półmaraton 'dla frajdy'. Biegi zrób normalne, a jak chcesz 'wydać' więcej energii w Półmaratonie to nie biegaj dzień przed;)

      Usuń
    2. Zgadzam się z Magdą :)

      Usuń
  7. te dżemy mnie oczarowują, a teraz te lody! wow, jestem pod wrażeniem firmy, która je produkuje, rzadko teraz można znaleźć coś porządnego. jak sama mówisz - naturalności brak w naszej diecie, ale to w dużej mierze przez to co nam serwuje rynek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie zrozumiem, jak można nie lubić lodów :D
    Chcę te!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba firma, a te lody to nawet świetny pomysł dla dzieci - można ich od małego uczyć zdrowego żywienia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No takie lody to ja bym zjadła ale dalej trzymam się tego , że musze spróbowac dżemy . Kuszą oj kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne te lody, zapewne ciekawe w smaku, a kokosowe to już na pewno pyszne! zresztą i dżemy zachęcają :)
    widzę serducho na owsiance!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie tak! Ratujmy prawdziwe jedzenie, póki jeszcze jest co ratować ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta owsianka wygląda super kremowo i oczywiscie dodatki to polaczenie jedno z tych lepszych , chetnie sprobowałabym tego dzemu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli chodzi o te polskie lody - szczerze polecam zakopiańskie/nowotarskie lody od Żarnecckich! Prawdziwy smak jagody wart jest nawet godzinnej kolejki latem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam jeszcze lepsze (Żarneccy u mnie są na 2 miejscu:P). Lody z Krynicy Górskiej. Tam to trzeba postać w kolejce ponad godzinę czasem, ale 1 gałka, jak Sylwia pisała, jak 3 normalne i smak jest niesamowity.Codziennie są inne smaki, w zależności jakie akurat są produkowane, na prawdziwej śmietance. Nigdy lepszych nie jadłam i naprawdę polecam, jeśli ktoś będzie w Krynicy;)

      Usuń
  15. ale fajne to to :) i owsianka jak zwykle mistrz!
    http://fitdevangel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Skąd macie takie lody? :)

    www.eatsmart4ever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń