Strony

.1157.

Owsianka z bananem i musem jabłkowym
Oatmeal with banana and applesauce

15 komentarzy:

  1. Na świeżym powietrzu najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak lubię ten moment, kiedy u Ciebie zaczynają się zdjęcia na tarasie!

    OdpowiedzUsuń
  3. no cóż...idealna w swojej prostocie :) świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sylwia, czy często jadasz kupowane słodycze? Czy warto je odstawić na rzecz domowych - zastanawiałam się, czy te kupowane mają duży wpływ na formę/sylwetkę. Słyszałam, że podobno na redukcji, nawet jeśli są uwzględnione w bilansie kalorycznym, mogą powodować to, że efekty są mniejsze. Oprócz tego zauważyłam, że po wybieganiu dłuższym niż 10 km często łapie mnie duże uczucie głodu, z tym, że z ukierunkowaniem na słodkie właśnie. Potrafię zjeść wtedy nawet dwie czekolady na raz, co jest dość szkodliwe. Jak sobie z tym radzić? Czy zdarzyło Ci się coś takiego? U mnie to dość regularne, zastanawiam się, czy włączenie odżywki białkowej nie pomogłoby zniwelować to parcie na słodycze?

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym się ciebie zapytać, czy nie wiesz może gdzie dostanę tanią odzywkę białkową? Kamila

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślałam, że to rabarbar! :) To chyba świadczy o tym, że ostatnio za dużo u mnie rabarbaru...wszędzie go już widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham ten mus :) zapomnialam, dzieki za porpzypomnienie, kocham owsianki i mus <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Sylwio, czy mogłabyś mi doradzić/ powiedzieć co jesz przed i po bieganiem? :P chcę zacząć biegać rano, czasem wieczorem, i nie mam pojęcia co mam jeść przed i po :) Podałabyś jakieś propozycję co ty jesz w ten czas rano i wieczorem? :)

    OdpowiedzUsuń