Strony

.1246. owsianka z żółtymi malinami

owsianka z bananem, malinami, orzechami pecan, masłem orzechowym i miodem
oatmeal with banana, raspberries, pecan nuts, peanut butter and honey

Do gotującej się owsianki dodaję ostatnio po łyżeczce nasion chia i mielonego lnu. Przygotowanie wygląda więc następująco: 50-60g płatków owsianych wrzucam do garnka i zalewam wieczorem szklanką mleka sojowego. Zostawiam na kuchennym blacie. Rano owsiankę zagotowuję i czekam aż lekko zgęstnieje. Wrzucam owoce, siemię lniane i chia, gotuję jeszcze chwilę razem po czym podaję z resztą dodatków. Film instruktażowy już kiedyś pokazywałam:

20 komentarzy:

  1. A ja wciąż się widokiem tych malin zachwycam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już wiem co jutro na sniadanie zjesc ;)
    http://kobietazmarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja lubię dodawac do gotujących się śniadań mielone orzechy lub nasiona :) Na siemię mam alergię, a chia nie posiadam. Ale ciągle na nie poluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspa-nia-ła! Taka gęsta *.* Miseczka pełna cudów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie jadłam żółtych malin, smakują tak samo jak czerwone? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie kupiłaś te malinki? Powiem szczerze ze jeszcze nie spotkałam takich nigdzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój chłopak ma w ogrodzie :) Też ich nigdzie nie widziałam wcześniej :D

      Usuń
  7. jak ładnie poukładane banany i pekany w miseczce ;d a te żółte maliny strasznie mnie intrygują! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mmm :) owsianka zawsze spoko !

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniam! Sama bym wsunęła :) Kurcze, szukam mleka sojowego w dobrej cenie a wszędzie drogie.. Ty widzę też masz napój sojowy a nie mleko. Jak to smakuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że się wtrącę, ale czego Ty szukasz? Mleka sojowego? Idź wydoić soję, to będziesz miała mleko. xD
      W sklepach dostaniesz jedynie napoje, ew. mleczka. ;)

      Usuń
  10. Skoro żółte maliny są słodsze to koniecznie muszę je znaleźć i kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jjeku wielbiema takie owsianki <3 !

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem maniakiem owocowym, ale żółtych malin nie miałam okazji próbowac! rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  13. próbowałam osobiście i polecam z całego serca owsiankę a la Sylwia ! :)

    OdpowiedzUsuń