Strony

.1331. pyszne i zdrowe białkowe gofry czekoladowe


Proteinowe czekoladowe gofry z masłem migdałowym, masłem orzechowym i syropem klonowym
Protein chocolate waffles with almond butter, peanut butter and maple syrup
1 jajko całe
2 białka jaj
dowolne mleko (ok. 50ml)
szczypta proszku do pieczenia
25g dowolnej odżywki białkowej
1 łyżka gorzkiego kakao
40g mąki pszennej pełnoziarnistej

Białka oddzielić od żółtek i ubić na sztywną pianę (robię to mikserem), dodać żółtko i jeszcze chwilę miksować. Do powstałej masy dodać trochę mleka, przesiać przez sito odżywkę białkową, dodać proszek, kakao oraz mąkę i bardzo (!) delikatnie połączyć całość, mieszając plastikową łopatką.
Nałożyć do rozgrzanej gofrownicy i piec do chrupkości.

Tym sposobem chyba pierwszy raz coś z dodatkiem masła migdałowego wygrało z dodatkiem tego z fistaszków. Migdałowy gofr - mistrzostwo świata! :D

14 komentarzy:

  1. szkoda, że nie mam gofrownicy w swojej małej , studenckiej kuchence :( jadłabym !

    OdpowiedzUsuń
  2. robisz cudowne zdjęcia :D te gofry wyglądają strasznie apetycznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie porwałabym choćby jednego gofra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam swój przepis na białkowe gofry, ale muszę spróbować Twojego, bo omlet mnie nie zawiódł, teraz raczej będzie podobnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam gofry i często je robię, ale jeszcze nigdy nie jadłam ich z masłem orzechowym :P I ciężko mi sobie wyobrazić smak gofrów z taką ilością jajek na 40g mąki - ja na ok. 70g mąk dodaję 1 jajko i wydają mi się już za bardzo jajeczne :P Ale Twoje wyglądają bardzo, ale to bardzo smakowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śniadanie iście królewskie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! Sylwia, masz może jakieś blogi, gdzie dziewczyny, które ćwiczą na siłowni - kierunek kulturystyczny, a nie cardio - zamieszczają jakieś pomysły na posiłki (nie muszą być nawet wyliczenia btw)? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile gofrów wychodzi z tego przepisu?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale mi narobiłaś smaka! A ja nie mam nawet gofrownicy :'(

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądają cudownie pewnie tak samo smakują ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Chcę takie na jutrzejsze śniadanie!

    OdpowiedzUsuń