Strony

.1330. truskawki w grudniu


Placek owsiany z jabłkiem, orzechami włoskimi i truskawkami
Oatmeal pancake with apple, walnuts and strawberries
1 jajko
2 białka jaj
50g płatków owsianych
25g odżywki białkowej czekoladowej (można pominąć, dajemy wtedy 10g dowolnej mąki)
małe jabłko
15g orzechów włoskich

Wszystkie składniki mieszamy. Gdyby masa była zbyt gęsta, dolewamy odrobinę wody. Smażymy na lekko natłuszczonej patelni, z obu stron. Podałam z podgrzanymi mrożonymi truskawkami, tworząc z nich słodki sos.

13 komentarzy:

  1. Jakiej używasz odżywki białkowej? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) Mam pytanie i byłabym bardzo wdzięczna za akurat Twoją odpowiedź, bo w te sportowe klocki jesteś dobra ;P
    Mam niedowagę już dość długo (BMI ok. 161- 2), biegam 4-5 razy w tygodniu. Czy uważasz, że powinnam zaprzestać np. do czasu odzyskania odpowiedniej wagi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem zwolennikiem całkowitego usuwania sportu nawet jeśli chodzi o plan na przytycie. Sama przechodząc z niedowagi do wagi prawidłowej biegałam i ćwiczyłam chociażby z Ewą Chodakowską. Na twoim miejscu (tak jak i zrobiłam sama) biegałabym dalej, no może redukując treningi do jednak tych czterech razy w tygodniu i jadła, dużo. U mnie sposobem na wyjście z tak niskiej wagi okazało się podejście "mogę, bo biegam!". Jadłam dużo więcej niż moje rówieśniczki, jednocześnie tyjąc powoli, stopniowo. Przykładem może tu być np. wspólne wyjście na pizzę, gdy kto brał ostatni kawałek gdy wszyscy byli już pełni? Oczywiście ja ;) Więc biegaj, nie przejmuj się kaloriami i na zdrowie!

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo :)

      Usuń
    3. Czy mogę spytać ile zajęło Ci dojście do normalnej wagi? Boje się że roztyje sue z dnia na dzień jesli będę jadła dużo:(

      Usuń
    4. Hmm, ok. roku :) Nie martw się, to tak nie działa ;)

      Usuń
  3. jaki genialny placek! zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sylwio, pomóż proszę :) zrobiłam dwa tygodnie insanity i musiałam mieć tydzień przerwy.. bardzo chcę wrócić i nie wiem czy mam robić tydzień 3, czy lepiej zacząć od nowa;> ? i czy robiąc ten program wskazane jest przyjmowanie wiecej białka, tak jak przy treningu siłowym?
    mogę przy okazji spytać jaka jest z perspektywy czasu Twoja opinia o tym programie? warto?(wpisy na ten temat czytałam :P) nie chciałabys powtórzyć?
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam w nim raz tygodniową przerwę, ale ponieważ była ona spowodowana chorobą, zaczynałam od początku. Jeśli czujesz się na siłach, oczywiście możesz kontynuować program :) Jeśli chodzi o ilość białka to jest to kwestia indywidualna i zależna od twoich celów oraz od tego ile białka przyjmujesz obecnie.
      Z perspektywy czasu mogę powiedzieć, że jest to dobry program dla osób chcących poprawić swoją kondycję i wydolność. Wracam do niego czasami w soboty w ramach treningu hiit w moim planie :)

      Usuń
  5. Sylwia czy zamienił Ci się może kiedyś cheat day w cheat weekend? :( własnie coś takiego przechodzę("te dni"....) i jestem załałamana. boję się że wszyskie efekty diety i cwiczeń odejdą w siną dal....

    OdpowiedzUsuń
  6. Ahhh, i na mnie czekają truskawki w zamrażarce :).

    OdpowiedzUsuń