Strony

.1347. letnia owsianka w środku zimy

Owsianka z truskawkami i czekoladowym masłem orzechowym.
Oatmeal with strawberries and chocolate peanut butter.
wersja podstawowa:
50g płatków owsianych
szklanka mleka sojowego
1 banan
mrożone truskawki
czekoladowe masło orzechowe

Instrukcja.

wersja z odżywką białkową:
50g płatków owsianych
niecała szklanka wody (leję na oko, więc nie wiem ile dokładnie :)
miarka odżywki białkowej (u mnie kokosowa)
1 banan
mrożone truskawki
czekoladowe masło orzechowe

Wieczorem płatki zalać wodą, rano zagotować. Gdy zgęstnieją dodać pokrojonego banana. Mieszając, trzymać na małym ogniu do uzyskania odpowiedniej konsystencji. Zdjąć z gazu i wymieszać z odżywką. Podać z ciepłymi truskawkami i masłem orzechowym.

19 komentarzy:

  1. Gdzie takie masło można kupić? :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znalazłam w Almie :)

      Usuń
    2. To ten 'Nuttex' czy coś takiego? :D Z felixa :) Warto kupić?

      Usuń
    3. Tak, to ten :) Dla mnie lepszy od nutelli i powstrzymuję się, żeby nie zjeść na raz całego słoika, łyżeczką :D

      Usuń
    4. Ja kupiłam właśnie tak się to skończyło ;( zniknął w jeden dzień:d

      Usuń
    5. Kusi mnie chociaż miałam cel ograniczania kupnych słodyczy do czystej czeko gorzkiej bądź mlecznej...

      Usuń
  2. Mniam, i do tego to masło *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie czasem odzywka nie chce się dobrze rozmieszac - nie lubię tych grudek :( ale ta wyglada pysznie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zależy od rodzaju odżywki. Ja mam Peak Delicious Protein i zawsze wychodzi gładka.

      Usuń
  5. kusisz truskawkami,:D chyba przejdę się do zamrażalnika i wyciągnę na jutro ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniaaaaam kusisz :)

    http://www.beslimuk.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda przepysznie z tymi truskawkami :) Ja jakoś nie przepadam za taką kompozycją, ale to być może dlatego, że moja owsianka (zwykła, nie w wersji budyniowej) nie jest taka gęsta i truskawki mi nie pasują :P Więc najpierw zjadłabym truskawki, a potem owsiankę :P

    OdpowiedzUsuń
  8. O mamuniu, wygląda cudownie, pysznie, doskonale... Aż głodna się zrobiłam!

    Pozdrawiam, www.kararinaa.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Truskawki <3 dobrze że mam trochę pomrożonych to również będę mogła zajadać się takim letnim śniadaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O, też bym chciała takich letnich smaków w miseczce! Ale truskawki już dawno wszystkie rozmroziłam :(

    OdpowiedzUsuń
  11. pyszniutka! kolory super ze sobą grają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sorki. Nie mogłam się powstrzymać z tym porównaniem no... :D

    OdpowiedzUsuń
  13. wow jakie to pyszne :) jakbym mogła to jadłabym to codziennie :)

    OdpowiedzUsuń