Strony

.1347. letnia owsianka w środku zimy

Owsianka z truskawkami i czekoladowym masłem orzechowym.
Oatmeal with strawberries and chocolate peanut butter.
wersja podstawowa:
50g płatków owsianych
szklanka mleka sojowego
1 banan
mrożone truskawki
czekoladowe masło orzechowe

Instrukcja.

wersja z odżywką białkową:
50g płatków owsianych
niecała szklanka wody (leję na oko, więc nie wiem ile dokładnie :)
miarka odżywki białkowej (u mnie kokosowa)
1 banan
mrożone truskawki
czekoladowe masło orzechowe

Wieczorem płatki zalać wodą, rano zagotować. Gdy zgęstnieją dodać pokrojonego banana. Mieszając, trzymać na małym ogniu do uzyskania odpowiedniej konsystencji. Zdjąć z gazu i wymieszać z odżywką. Podać z ciepłymi truskawkami i masłem orzechowym.

20 komentarzy:

  1. Gdzie takie masło można kupić? :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znalazłam w Almie :)

      Usuń
    2. To ten 'Nuttex' czy coś takiego? :D Z felixa :) Warto kupić?

      Usuń
    3. Tak, to ten :) Dla mnie lepszy od nutelli i powstrzymuję się, żeby nie zjeść na raz całego słoika, łyżeczką :D

      Usuń
    4. Ja kupiłam właśnie tak się to skończyło ;( zniknął w jeden dzień:d

      Usuń
    5. Kusi mnie chociaż miałam cel ograniczania kupnych słodyczy do czystej czeko gorzkiej bądź mlecznej...

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie czasem odzywka nie chce się dobrze rozmieszac - nie lubię tych grudek :( ale ta wyglada pysznie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zależy od rodzaju odżywki. Ja mam Peak Delicious Protein i zawsze wychodzi gładka.

      Usuń
  4. kusisz truskawkami,:D chyba przejdę się do zamrażalnika i wyciągnę na jutro ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniaaaaam kusisz :)

    http://www.beslimuk.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda przepysznie z tymi truskawkami :) Ja jakoś nie przepadam za taką kompozycją, ale to być może dlatego, że moja owsianka (zwykła, nie w wersji budyniowej) nie jest taka gęsta i truskawki mi nie pasują :P Więc najpierw zjadłabym truskawki, a potem owsiankę :P

    OdpowiedzUsuń
  7. O mamuniu, wygląda cudownie, pysznie, doskonale... Aż głodna się zrobiłam!

    Pozdrawiam, www.kararinaa.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Truskawki <3 dobrze że mam trochę pomrożonych to również będę mogła zajadać się takim letnim śniadaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O, też bym chciała takich letnich smaków w miseczce! Ale truskawki już dawno wszystkie rozmroziłam :(

    OdpowiedzUsuń
  10. pyszniutka! kolory super ze sobą grają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sorki. Nie mogłam się powstrzymać z tym porównaniem no... :D

    OdpowiedzUsuń
  12. wow jakie to pyszne :) jakbym mogła to jadłabym to codziennie :)

    OdpowiedzUsuń