Strony

.1478. bananowa owsiana babeczka z kubeczka

Przez długi długi czas chodziły za mną różne przepisy na mug pancake, czyli u nas: babeczkę z kubeczka. Nie wierzę jednak za bardzo mojej mikrofali, przez co zawsze do prób nie dochodziło. Aż do dzisiaj, bo przeglądając wczoraj tumbra co chwilę natrafiały na mnie mikrofalowe babeczki z przepisu aubernutter. No i zrobiłam, bo podobno zawsze wychodzi :D Bałam się najpierw tego, że ciasto ucieknie z kubka i będę musiała czyścić mikrofalę, potem bałam się tego, czy gotowe ciasto wgl da się bezproblemowo z niego wyciągnąć. Nie uciekło, a wyjąć dało się bezproblemowo, wystarczyło odwrócić kubek :) Ciasto jest na tyle stałe, że spokojnie da się je pokroić na trzy kawałki, a może nawet i cztery. No i jest pyszne, taka mini wersja chlebka bananowego gotowa w 5 minut. Spróbujcie koniecznie!

 bananowa owsiana babeczka z kubka z kawałkami czekolady i masłem orzechowym
banana oatmeal mug pancake with chocolate and peanut butter
Przepis na którym bazowałam zakłada zupełną dowolność, więc zerknijcie tu< U mnie wyglądało to tak:
20g płatków owsianych błyskawicznych
25g mąki owsianej
1 jajko
1 banan
łyżka serka wiejskiego (ok. 40g)
10g odżywki białkowej o smaku biszkoptowo-śmietankowym
trochę posiekanej gorzkiej czekolady

Banana obrać, wrzucić do dużego kubka i podgrzewać w mikrofali przez 30 sekund. Po tym czasie rozgnieść go dokładnie i dodać resztę składników, dokładnie mieszając. Ponownie umieścić w mikrofali, tym razem na 3-3,5min. Gotowe ciasto wyjąć z kubka i pokroić na plastry.

8 komentarzy:

  1. Lubię oglądać sobie twoje propozycje śniadaniowe, bardzo zdrowe są :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się odważyłam raz na taki eksperyment. No i wyszedł! Choć jednak wolę tradycyjne wypieki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda super! Na pewno wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro jest to "mini wersja chlebka bananowego", to na pewno spróbuję, bo chlebek bananowy uwielbiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. zakochałam się! taki banalny przepis, a jaki pyszny! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna ta owsianka, na początku myślałam, że są to bułeczki, a jednak nie :) Co za zaskoczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie błyskawiczne wypieki z mikrofali :)

    OdpowiedzUsuń