Strony

.1519. Jemy, trenujemy, rzeźbimy. Śniadanie z ciastkiem z mikrofali.

Na siłowni dowiedziałam się, że schudłam, więc dzisiaj jestem z siebie dumna. Pewnie to znacie dziewczyny, jednego dnia patrzysz w lustro i jesteś gruba, a drugiego widzisz siebie jako mega laskę i od nowa ;) Dietę z ujemnym bilansem kalorycznym trzymam od dwóch tygodni, na razie spadło ze mnie w sumie siedem centymetrów, więc jestem mega zadowolona. Najlepsze jest to, że jem ponad trzy razy więcej niż na mojej głupiej diecie parę lat temu. Straciłam wtedy 15kg i zdrowie, tym razem, cięższa o parę kilogramów mięśni i parę kilogramów tłuszczu, zależy mi tylko na pełnej energii i pokazaniu tego co wypracowałam na siłowni. Bo siła jest kobietą, a dieta nie oznacza jałowych posiłków i odcinania się od świata. Teraz to wiem ;)
ciacho z mikrofali z masłem orzechowym, syropem i winogronami
mug pancake with peanut butter, walden syrup and grapes
30g mąki owsianej
15g płatków owsianych
20g odżywki białkowej (u mnie trec o smaku czekolada-sezam, stąd ciemny kolor ciasta)
80g (dwie łyżki) jogurtu greckiego
1 jajko

Wszystkie składniki wymieszać w dużym kubku. Piec w mikrofali przez 3,5 minuty. Podać z masłem orzechowym, syropem i owocami.

10 komentarzy:

  1. Gratuluję i życzę kolejnych takich sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz już tylko wytrwać w postanowieniach i pójdzie z górki! Oj centymetry będą lecieć! Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym spróbować takiego ciacha ale boję się że nie wyjdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O boże, pożądam tego tego tak bardzo *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję, piękny wygląd bloga.
    Dobry jest smak tej odżywki, szukam jakieś dobrej o bardziej orzechowym, sezamowym smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mądre podejście! Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Twoje wersje wypieków z mikrofali :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A jak ujemny bilans trzymasz? Może wstawisz przykładowy jadłospis jak to u Ciebie wygląda?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. te Twoje ciacha są obłędne! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. czy zamiast odżywki można dodać coś innego?

    OdpowiedzUsuń