Strony

.1524. jogurtowe placki z jabłkami

Wiele lat temu, zaraz po tym gdy nauczyłam się robić jajecznicę, zaczęłam smażyć placki. Te pachnące wanilią, domem, z ciepłymi kawałkami jabłek w środku, rozpływające się w ustach. Te, do których zawsze wraca się z największą przyjemnością. Moje comfort food, zawsze z tego samego przepisu.
 jogurtowe placki z jabłkami
3 łyżki dowolnej mąki
150g gęstego jogurtu lub serka homogenizowanego (kiedyś dawałam serek homo waniliowy, teraz daję serek naturalny + 20g odżywki białkowej waniliowej)
coś do posłodzenia + aromat lub ekstrakt waniliowy
1 jajko
szczypta proszku do pieczenia

4 komentarze:

  1. Mmm aż się zrobiłam głodna - wyglądają mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uniwersalne przepisy bardzo mi się podobają. Choć mam swój własny, na pewno wypróbuję Twojego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam, mniam :) przez Ciebie jestem głodna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny przepis :) ja zwykle robiłam z innego, ale Twój urzekł mnie swoją prostotą i na pewno częściej zawita u nas na śniadaniach!

    OdpowiedzUsuń