Strony

.1562. zmiany w diecie i kokosowa owsianka

 waniliowa owsianka z bananem, kiwi, żurawiną i wiórkami kokosowymi

Zmieniło mi się makro diety (tj. musiałam zmienić, bo w ciągu dwóch tygodni zgubiłam zdecydowanie za dużo (jedząc 2200-2300kcal). Z obawy o utratę mięśni, czas dorzucić kalorii :D Chodzenie średnio 8-10km dziennie, praca na nogach plus treningi to zdecydowane podbicie zapotrzebowania). Jako, że jem 4 posiłki dziennie, z niekoniecznie "czystych" źródeł (oj królowała ostatnio milka oreo), to z ciekawości, po sobotnim kursie dietetyki sportowej z Pawłem Głuchowskim rozpisałam sobie te posiłki z tamtejszego "zdrowszego" schematu. Teraz jestem naprawdę pod wrażeniem ilości jedzenia jaką mogę pochłonąć, haha, ale pozostanę przy najzdrowszej dla mojej psychiki mieszance: zdrowe jedzenie + ciastki + efekty ;) Tak, tak, napiszę wam w końcu wpis na temat IIFYM, już nawet mam co do niego zamysł artystyczny :D

8 komentarzy:

  1. haha no rzeczywiście- widac na instagramie że taka się "szczupła" zrobiłaś, ze koniecznie czas na zwieksenie kalorii ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bycie "szczupłą" nie jest moim celem ;)

      Usuń
  2. Można jeszcze pisać do ciebie maile?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo apetyczna ta owsianka, jestem zwolenniczką jedzenia ich zawsze na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mogę się doczekać wpisu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. http://www.exrx.net/Calculators/CalRequire.html u mnie dobrze sprawdził się ten kalkulator ^^ więc, jeśli mogę polecić

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna owsianka, wypróbowałam ją w domu. Polecam też moją wersję: https://mamawkuchni.wordpress.com/2015/05/22/owocowe-musli-z-dodatkiem-amarantusa/. Zdrowe owocowe musli na dobry początek dnia!

    OdpowiedzUsuń