Strony

.442.

Zimna owsianka z mlekiem sojowym, cynamonem, jabłkiem, winogronami i granolą.
Cold oatmeal with soy milk, cinnamon, apple, grapes and granola.


Za ciepły poranek na ciepłą owsiankę.
Pobiłam w ten weekend swoje wszystkie możliwe biegowe rekordy, w tym nawet to zdobyte na maratonie 1:00:54 na 10km. Pobiłam czasówki, a miałam w planach zwiększanie kilometrażu... No cóż, może w tym tygodniu? Gdy się w końcu zacznę blokować z prędkością i skupię na trasie. Mimo wszystko jestem dumna, bo w końcu jakieś efekty, ujrzały światło dzienne. Oprócz przebłysków mięśni na brzuchu i rozbudowanych (przecież to u nas rodzinne), stalowych łydek , które pokazuję aktualnie w nowo nabytych biegowych spodenkach. Niech tylko pogoda zostanie taka jaka jest :)

50 komentarzy:

  1. Śniadanie bardzo smaczne :)

    Gratuluję nowego rekordu biegowego:) Jednak uśmiałam się czytając o ROZBUDOWANYCH łydkach ;). Kochana! Łydki bardzo ciężko jest rozbudować, szczególnie jeśli nie trenuje się wyczynowo treningu siłowego. Do tego muszą dojść bardzo duże ciężary, regularne treningi + odpowiednia dieta. Także nie używaj niektórych słów na wyrost ;). Mógł Ci się leciutko zarysować mięsień, nic więcej.

    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja znam problem Sylwii. Też mam duże łydki i wyglądają jak mięśnie.

      Usuń
    2. ok, ale Sylwia na pisała, że jej się rozbudowały. Co jest absurdalne ;)

      Usuń
    3. napisała*

      Usuń
    4. zgadzam sie z anonimem zeby rozbudowac lydki potrzebny jest glownie trening silowy, wiem bo biegam w klubie i mi sie przez to ROZBUDOWALY, oczywiscie nie czepiam sie bo wiadomo o co chodzi Sylwii ; )

      Usuń
    5. Napisałam "to u nas rodzinne", doszukujecie się ;)

      Usuń
  2. well I never thought about adding grapes to my oatmeal

    OdpowiedzUsuń
  3. A dla mnie nie jest jeszcze za ciepło na ciepłą owsiankę :)

    Gratulacje takich wyników.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobra jest taka zimna owsianka? I robisz ją dzień wcześniej i wstawiasz do lodówki czy jak?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gotuję poprzedniego dnia i wstawiam do lodówki. Robiłam tak już kilka razy, bardzo dobra :)

      Usuń
  5. Przyznam, że owsiankę lubię tylko ciepłą, najlepiej zapieczoną. Za to manna na zimno jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję pobitego rekordu.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje lyski tez dosc duze, to po prostu miesnie, chyba nie mam juz szans na ich wyszczuplenie.. :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. porządne i regularne rozciąganie polecam:)

      Usuń
    2. Mam dokładnie tak jak Ala. Rozciągam się odkąd pamiętam i to raczej nie "po łebkach".

      Usuń
    3. Również mam potężne(a raczej miałam) łydki, przy ogólnie szczupłej budowie ciała. Rozciągam się porządnie od 6miesięcy. Tzn. w każdej pozycji wytrzymuję 45sekund. Rozciągam się codziennie i tym sposobem mam po -2,5cm w łydkach. Także da się. Zawsze narzekałam na swoje łydy, płakałam, że to rodzinne, że nic ich nie ruszy itp. Ale jak widać dla chcącego nic trudnego. Technika musi kuleć, po prostu ;)

      Usuń
    4. Nie jest tak, że nic nie ruszyło, bo mam w nich 1,5cm mniej niż w listopadzie, w dodatku przy wyższej wadze... Zobaczę jak będzie :)

      Usuń
    5. Ejj, czyli progres jest! W takim razie cierpliwości Sylwio!:)

      Usuń
    6. Ćwiczę łydki średnio regularnie od trzech tygodni- -1cm. Więc działa. Porządny stretching nawet po spacerze czy kiedy się uczę ^^

      Usuń
  8. Cóż to za granola ? ;D Bardzo kusząco się prezentuje.
    No i ukochane winogrona <3 Idealny początek dnia ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomarańczowo-owocowa z Marks & Spencer.

      Usuń
  9. mm)
    http://diana-boyko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pyszna owsianka =)
    Gratuluję pobicia rekordu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. do kazdej swojej owsianki dodaje cynamon, uwieeelbiam (;

    OdpowiedzUsuń
  12. Zimna owsianka...chyba jednak skuszę się na takowe śniadanie w tym tygodniu bo, przecież w czasie trwania takiej pogody nie da się jeść ciepłych owsianek. :)
    Gratuluję sukcesów biegowych i życzę jeszcze większych!

    OdpowiedzUsuń
  13. co zwykle jadasz na kolacje? jesz czasami np. produkty z pusztki tj. ryby , sledzie, makrele...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. W sumie jem różne rzeczy: kanapki, jajka, ryby z puszki, pieczone warzywa, zupy, twarożki... Dzisiaj miałam rybę saute, której zdjęcia wstawię gdy nazbiera mi się trochę fotek do akcji slow food.

      Usuń
  14. mmm ale pyszna miseczka!
    gratuluję rekordów prędkości :D

    OdpowiedzUsuń
  15. a do szkoły co zwykle bierzesz, tez kanapki? :)
    p.s. czekam na jakis pyszny pomysl na obiad który wstawisz na makaronie, bo ja juz nie mam pomysłów :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na makaronie jest dużo przepisów, poszukaj :) Do szkoły jogurty, bakalie, sałatki, specjalnie w większej ilości przygotowany obiad z dnia poprzedniego, czasami wypieki (kupne lub swoje).

      Usuń
  16. a taka owsiankę jak gotujesz dzień wcześniej to mieszasz już z jabłkiem i przekładasz do miski, czy robisz to juz rano?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze gotuję już z jabłkiem - dodaję podczas gotowania, wtedy owsianka od nich fajnie gęstnieje tworząc częściowy mus, a w części pozostając chrupiącymi kawałkami jabłek.

      Usuń
  17. mogłabyś napisać po kolei jak przygotowujesz swoją owsiankę? dosłownie krok po kroku;) i ile Ci to zajmuje? będę bardzo wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://makaronirodzynka.blogspot.com/2011/06/owsianka-wieloziarnista.html
      10 minut.

      Usuń
    2. też zalewam płatki na noc, ale bez mleka. tzn zalewam płatki wrzątkiem na noc. rano wlewam szklankę mleka do garnka i potem dolewam te płatki z wodą.. ale żeby mi wyszła taka gęsta to muszę dodać proszek budyniowy.. wiesz może dlaczego nie wychodzi taka jak Tobie?:(

      Usuń
    3. Spróbuj dokładnie moim sposobem i zobaczysz :)

      Usuń
    4. Ja również mam dobry sposób, może się przyda :) Owsianka wychodzi niesamowicie gęsta i jest przepyszna! Wsyp do miseczki płatki, zalej ciepłą wodą na noc (żeby lekko przykryła poziom płatków). Rano ODSĄCZ (!!!) płatki, wlewając owsiankę na sitko, lekko odciśnij łyżką, żeby nie było tam już wody i przełóż do garnka. Później dolej 1/2 szklanki mleka do garnka z odmoczonymi płatkami i wstaw na gaz. Potrzeba dosłownie kilku minut, a owsianka jest mega gęsta. Uważam, że taka jest o wiele lepsza niż przygotowywana od początku z mlekiem.

      Usuń
  18. mam do Ciebie takie pytanko :))) widzę, że zainteresowanie Twoją akcja slow food rośnie i rośnie, ale mogłabyś wyjaśnić na czym polega właściwie to hasło? chodzi tylko i wyłącznie o to, by posiłek był wartościowy, czy może dodatkowo wolno przygotowany? będę wdzięczna za odpowiedź :>
    W.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi przede wszystkim o wykorzystanie zdrowych składników. Na całym świecie jest to ruch przeciw żywności fast food, więc chodzi przede wszystkim o domowe jedzenie i delektowanie się posiłkiem.

      Usuń
  19. można gdzieś zobaczyć tą akcję?:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam o tym tylko w poprzednim wpisie.

      Usuń
  20. Ode mnie Sylwio przez ten tydzień bierz co chcesz.
    Gratuluje rekordów!

    OdpowiedzUsuń
  21. Granola domowa ?

    OdpowiedzUsuń
  22. hej:) zdradziłabyś może czy podczas przygotowywania kaszy jaglanej często ją mieszasz? i czy gotujesz pod przykryciem? bo jak ja gotuję pod nakrywką to często podchodzi do góry i obawiam się że wszystko wyleci na kuchnię to podnoszę pokrywkę i już gotuję bez nakrycia przez co nigdy nie wychodzi mi taka jak Tobie:/ czy to może być tego przyczyną? czy może mam się nie obawiać tego że ona 'kipi'?:D i jak długo podprazasz ją w suchym garnku?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podprażam tylko kilka sekund. Gotuję pod przykryciem na małym ogniu. Mieszam rzadko, w razie potrzeby dolewając wodę. Wystarczy, kiedy piana podchodzi do góry, od czasu do czasu podnieść pokrywkę i już nie "kipi".

      Usuń
  23. All the running you do is so inspiring! I have yet to go for a run since moving back home, but I think I might have to start up again soon.

    OdpowiedzUsuń
  24. Co robisz, że pokazują ci się mięśnie na brzuchu? ;)
    Czy bieganie też ma na to wpływ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duży wpływ na mój miała joga. Bieganie z pewnością też się przyczynia.

      Usuń
  25. Muszę w końcu kupić te płatki owsiane,bo cały czas za mną chodzi ich smak...

    OdpowiedzUsuń