Strony

.556.

Owsianka z jabłkami, wanilią, karobem, borówkami i płatkami migdałów. Kawa.
Oatmeal with apples, vanilla, carob, blueberries and toasted almonds. Coffee.


Napisałabym, że czuję lekkie kłucie w kolanie, ale czyta mnie zbyt wiele osób nieustannie się o mnie martwiących (mówiłam, nie czytaj!). Ostatnio miałam podobnie na początku bieżącego roku, po przebiegnięciu odcinka w nienaturalnej dla mnie szybkości 6min/km. Wtedy 24 minuty wystarczyły by się zajechać na 4km - teraz w tym czasie robię 5 i pocieszam się że i z tego niedługo będę się śmiała.
Napisałabym, że czas leci nieubłaganie 100x szybciej niż w zeszłym roku i ani się spostrzegę, a trzecia klasa przecieknie mi między palcami. Nawet lekcje się nie ciągną. Pisząc to jednak nie byłabym zbyt odkrywcza i zauważył to pewnie już niejeden maturzysta z tego i wcześniejszych lat.
Napisałabym, że pada deszcz i fajnie byłoby pobiegać, gdyby rozum nie podpowiadał chociażby dniowej przerwy (dzięki rozumowi, jeszcze zdarza mi się siedzieć w miejscu). Po co jednak wspominać o pogodzie?
Napisałabym, że ktoś stwierdził, że za dużo myślę, po czym odciągnął mnie od wszystkich myśli na raz. Za długo jednak musiałabym nakreślać sytuację.
Nie napisałabym więc niczego i śniadanie by wystarczyło, gdybym nie była sobą.

36 komentarzy:

  1. Karob, karob, przybliżyłabyś mi jego właściwości, smak? Tyle o nim słyszę, a jakoś nigdy nie próbowałam.
    Pożywne, owocowe śniadanie, więc nawet z nieznanym karobem - biorę w ciemno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak kakao, tylko słodsze :)
      http://www.bogutynmlyn.pl/go/_info/?id=5112

      Usuń
    2. To jest fajne, bo kakao trzeba trochę osłodzić, jeśli ktoś nie lubi tej goryczy, a karobu nie :)

      Usuń
  2. jaka pyszna zawartość miseczki, mniam:) i jak Ci smakuje karob?:) można się spodziewać wkrótce jakiegoś wypieku z nim?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo pozytywny smak :) W najbliższym czasie planuję szarlotkę, ale może zafunduję sobie jeszcze jakiegoś karobowego murzynka ;)

      Usuń
  3. Owsianka pycha! Uwielbiam takie połączenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe, niezła z Ciebie wiercipięta ;) ja ponoć w dzieciństwie nie mogłam chwili usiedzieć, teraz na szczęście trochę mi przeszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twój styl pisania.. ;) no i śniadanka też :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pyszniutka owsianka ,zawsze masz takie smaczne dodatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniam... Owsianka z jabłkiem ^.^

    OdpowiedzUsuń
  8. Pyszne śniadanie, świetnie napisana notka..miło wchodzić na takiego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam twoj sposób pisania :D
    idealne śniadanie!

    OdpowiedzUsuń
  10. ale pyszne dodatki *_* karobu nie próbowałam...
    czas leci jak oszalały :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam pytanie. Abym sie pojawiła na blogu akcji "What I ate Wednesday?" , wystarczy dodać ten banner i się pokaże,c zy trzeba gdzieś wysyłać adres?. Bo nie mam pojęcia, chociaż czytałamxp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz dodać baner do wpisu na bloga, a potem przesłać wpis do środowego wpisu na http://www.peasandcrayons.com/

      Usuń
  12. O karobie nawet nie slyszalam, ale fajnie wyglada ;)
    Mam pytanie, gdzie kupiłas komosę ryzowa?

    OdpowiedzUsuń
  13. Karob, karob...:)
    Owsianka wygląda świetnie, a jeśli karob jest słodszy od kakao, to chcę tą całą michę!;P

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeżeli byłabyś na moim miejscu, co zabrałabyś do szkoły?
    Na śniadanie zjem pancakes z bananem i nutellą, dam czubatą łyżkę.
    Na II planuję kupić drożdżówkę, przeważnie są bardzo duże i napakowane.
    I nie wiem co brać dalej. Do tego owoc? A potem jogurt/owoc/baton musli/ owoce? Co Ty byś wzięła?
    Będę w szkole od 11.15- 15.40. Obiad zjem po powrocie, a potem kolację. Wychodzę do szkoły po 8 a śniadanie jadam po siódmej

    Jagoda

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej, jakie buty do biegania polecasz dla osoby początkującej? Bieganie raczej po asfalcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi, początkującej, radą służyła dość zorientowana pani w sklepie sportowym. Popytaj, bo nie jestem w stanie ci podać konkretnego modelu czy firmy. Zależy od zbyt wielu czynników.

      Usuń
    2. Tak też myślałam, żeby w sportowym popytać, bo dotychczas próbowałam w halówkach biegać, ale po wczorajszej 30 min przebieżce zrobił mi się krwawy odcisk i stwierdziłam, że czas chyba zainwestować w jakieś dobre adidasy. A jakie tobie poleciła ta pani jako pierwsze buty? ;)

      Usuń
    3. Miałam reeboki, takie o: http://poranneinspiracje.blogspot.com/2012/03/370.html

      Usuń
  16. http://makaronirodzynka.blogspot.com/2012/05/osos-w-porach.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+MakaronIRodzynka+%28makaron+i+rodzynka%29

    Mam pytanie do powyższego przepisu. Czy łosoś jest wcześniej jak por podsmażany czy tylko potem razem z nim i śmietanką pieczony przez 20 min?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko pieczony. Ryba nie potrzebuje wiele czasu.

      Usuń
    2. Też przeważnie tyle piekę ryby w rękawie, ale próbowałam tłumaczyć źródło przepisu i wydawało mi się, że tam był przed jeszcze smażony. Może mój błąd (i mojego tłumacza :D). W każdym bądź razie dziękuję, będę jutro testować przepis. :D

      Usuń
  17. Hej, mam pytanie.
    Jak w ciągu dni szkolnych znajdujesz jednocześnie czas na bieganie i naukę ?
    Dopiero co się szkoła zaczęła, a ja przez naukę, nie mam za bardzo czasu na sport. Jak ty to robisz ? :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzooo lubię twoje owsianki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale smakowitości:) ta owsianka i kanapeczki w poprzednim poscię:) musiało być pysznie;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sylwio, mam wielką prośbę. Masz zakładkę treningi, która kieruje do Twojego profilu na endomondo. Czy mogłabys napisać jak to zrobić? Z góry dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lepiej zostań sobą i codziennie coś napisz, fajnie się czyta te Twoje przemyślenia, są takie CO W SERCU TO NA JĘZYKU i tak trzymaj...

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak zwykle smacznie!
    Sylwia, napisałam do Ciebie meila, i zależy mi na odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Twój kubek kawy do mnie przemawia ♥

    OdpowiedzUsuń