Strony

.915.

owsiane bananowe placki z dodatkiem białka czekoladowego i płatków migdałów
oatmeal banana chocolate protein pancakes with almond flackes


Wczoraj zaktualizowałam wpis 913 o kilka zdjęć zrobionych przez Alę, a dzisiaj jeszcze na dokładkę my - na krynickim deptaku przed samym startem.
Wczoraj też 60km na rowerku stacjonarnym podczas oglądania starych odcinków serialu, a wieczorem siłownia z Mateuszem i Rafałem. Na praktycznie cały czas niskim tętnie, ale za to dobre w skutkach. W poniedziałki cały świat ćwiczy klatę ;)

22 komentarze:

  1. Jeeej, ależ te placuchy cudownie wyglądają! (;
    No, a Wami dziewczyny nie mogę się nadziwić! Moje biegowe mistrze!

    OdpowiedzUsuń
  2. wow 60km robi wrażenie :D ja tam po 20km staram się robić kilka razy w tygodniu xd

    OdpowiedzUsuń
  3. mniam jaki to pysznie wygląda <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Może nie zauważyłam, ale wydaje mi się, że nie widać nigdzie wyników naszego konkursu:) Jeśli nie zdążyłaś podjąć decyzji, nie popędzam, ale pamiętam, że mówiłaś coś o końcu poprzedniego tygodnia, a ja czasami jestem z komputerami na bakier i może gdzieś wyniki są, a ja ich nie widzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro podam. Osoby które zostały wylosowane poinformowałam wczoraj za pośrednictwem fb :)

      Usuń
    2. OK, czyli nie zostałam wielkim zwycięzcą:P a niech to:)

      Usuń
  5. placki owsiane, tak samo jak omlet owsiany są moimi ulubionymi śniadaniami <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Apetycznie wyglądają, zjadłabym!

    OdpowiedzUsuń
  7. wzorowe biegaczki ;)
    owsiane placuchy moimi ulubionymi! tylko jeszcze muszę takie z bananem sobie spróbować ;D wyglądają bardzo smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czym można zastąpić odżywkę bo nie posiadam? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A można zamiast tego dać 30ml maślanki wymieszanej z łyżką kakao? :)

      Usuń
    2. A można zamiast tego dać 30ml maślanki wymieszanej z łyżką kakao? :)

      Usuń
  9. A propos tego białka... (wiem, znowu) Kiedy będą te nagrody z BCAA? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. biegacz z Ciebie wielki! :) chyba mogłabyś biegać niesutannie, co? ewentualnie z małymi przerwami na jakieś małe potrzeby :D
    śniadanie bym Ci porwała. jak ja dawno nie jadłam placków! :(

    OdpowiedzUsuń
  11. owsianych z bananem jeszcze nie próbowałam , ale same placki z bananem są przepyszne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak chodzi o odżywkę, wypróbuj sobie o smaku ciasteczek z makiem- moja ulubiona ♥

    OdpowiedzUsuń