Strony

.1175. chia pudding


Pudding z nasion chia z brzoskwiniami i nerkowcami / z bananem, masłem orzechowym, mieszanką nasion i jagodami goi
1/2 szklanki nasion chia zalałam 2 szklankami mleka sojowego, dodałam ekstrakt z wanilii i łyżkę stewii. Wstawiłam do lodówki na 2h, po czym dokładnie wymieszałam i podałam. Wyszło tego sporo - 2 duże lub 4 mniejsze porcje. Można przechowywać w lodówce, 2-3 dni.
Chia pudding with peach and cashews / with banana, peanut butter, seeds mix and goya berries

14 komentarzy:

  1. chia jest bardzo fotogeniczna ;) wygląda przepysznie, muszę zrobić zapas ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Siemię lniane też dobrze wypada w puddingach :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. przeszłaś na weganizm całkowicie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jem mięsa i ryb, zdarza mi się zjeść coś z nabiałem w weekendy np. babcine ciasto, więc weganką się nie nazwę tym bardziej że pobudki u mnie nie są ideologiczne. Ale ogólnie, to gotuję wegańsko, można powiedzieć, że jestem na wegańskiej diecie z cheat day'em w niedzielę ;)

      Usuń
  4. Można dziennie aż tyle? Kiedyś wyczytałam żeby nie przekraczać 3 łyżek nasion chia, nie pamiętam dlaczego i nie wiem czy to prawda. Swoją drogą chyba jestem jedyną osobą, która za nimi nie przepada. W puddingach wolę konsystencję siemia (lubię gryźć) i do tego nie znoszę jak mi jakieś ziarenko wejdzie między zęby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1/4 szklanki to będzie w tym wypadku duża porcja, a myślę, że to właśnie będą 3 łyżki nasion :) Swoją drogą, nie jemy takich codziennie, więc nie ma się czym przejmować.

      Usuń
  5. i masło orzechowe musi być, haha! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pytanie. Czy to jest to? Szałwia hiszpańska?

    http://www.skworcu.com.pl/nasiona-chia-szalwia-hiszpanska-80g.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś na pewno spróbuję tych nasion, póki co cena mnie odstrasza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pudding chia bardzo lubię, za tą konsystencję i wartość dla zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń