Strony

.1304. jabłko w cieście


Jabłko w pełnoziarnistym drożdżowym cieście nadziane dżemem jagodowym i masłem orzechowym
Apple in wholemeal dough filled in blueberry jam and peanut butter
kawałek ciasta drożdżowego z tego przepisu - link (lub innego, ja zrobiłam po prostu jednoporcjową ilość na oko, z mąką razową, olejem kokosowym, mlekiem sojowym i zwykłym cukrem, nie zostawiając go nawet do wyrośnięcia na dłużej niż 10 minut)
jabłko
dżem jagodowy
masło orzechowe

Jabłko umyć i wydrążyć, ułożyć na kawałku ciasta, a do środka włożyć łyżeczkę dżemu i łyżeczkę masła orzechowego. Całość owinąć ciastem i piec na papierze do pieczenia ok. 15-20 minut w 180 stopniach.


11 komentarzy:

  1. O matko, chcę to! Ciasto drożdżowe jakieś specjalne?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam!! Wygląda kuszaco :) chyba wypróbuję!
    Tymczasem zaglądnij też do mnie i mój najnowszy wpis o treningu z użyciem dyni :)
    Pozdrawiam i pysznego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o mamuniu, ja to muszę zrobić w najbliższym czasie *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda mega, przeprzepysznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. wiesz jak pysznie rozpocząć poranek... drożdżowe - pachnące i smaczne, a do tego moje ukochane jabłko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda kusząco i apetycznie. Jabłka to samo zdrowie.Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń