Strony

.1311. owsiany placek i masło migdałowe


Masło migdałowe. Robiłam je kiedyś w domu, ale nie mam cierpliwości ani odpowiedniego sprzętu do miksowania orzechów. Trwało to zawsze wieki, a efekt końcowy i tak nie był zadowalający, bo masa nie wychodziła odpowiednio gładka. Tym razem więc, tak samo jak przy okazji maseł z orzeszków ziemnych, stawiam na kupny produkt. To migdałowe cudo znalazłam na fitness-food.pl. Mówię cudo, ponieważ jego skład to tylko i wyłącznie migdały, w dodatku ekologiczne! Idealnie pasowało do śniadaniowego owsianego placka, teraz czas na spróbowanie go z owsianką czy kaszą manną :D

Kokosowy placek białkowy z masłem migdałowym i dżemem jagodowym
Coconut protein pancake with almond butter and blueberry jam
60g płatków owsianych
pół szklanki mleka sojowego
szczypta sody oczyszczonej
20g czekoladowej odżywki białkowej
trochę wody (opcjonalnie)
gruszka
łyżka wiórków kokosowych

Wieczorem płatki zalać zimnym mlekiem i zostawić na kuchennym blacie. Rano wymieszać z białkiem, wodą, sodą i pokrojoną gruszką. Wylać na rozgrzaną patelnię i posypać wiórkami kokosowymi. Smażyć aż dół się zetnie po czym przewrócić na drugą stronę i piec jeszcze chwilę. Podałam z masłem migdałowym i dżemem.

14 komentarzy:

  1. placek owsiany musi być obowiązkowo z masełkiem orzechowym! mam z tej firmy te z orzeszków ziemnych i uwielbiam go :D skoro migdałowe równie pyszne to koniecznie muszę je zakupić

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko, migdałowe! Oddawaj :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Sylwia! Od lat czytam Twego bloga, bardzo go lubię i podziwiam Cię jako osobę za drogę jaką przeszłaś:) Czy mogę się przy okazji o coś poradzić? Chciałabym zacząć ćwiczyć trochę siłowo w domu (zależy mi na lekkim wyrzeźbieniu ciała) i nie wiem jakie hantelki kupić? tzn chodzi mi o ciężar... A drugie pytanie: czy polecasz jakąś konkretną matę do jogi? Bo od pół roku noszę się z zakupem i nie wiem co wybrać;/

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. po takim pysznym omlecie to góry można przenosić! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mam jakiegoś spektakularnego sprzętu, ale masło kręci całkiem niezłe :) Wolę sobie sama te orzechy uprażyć w niższej temperaturze i posolić tyle, ile chcę. Czasem jednak idę na łatwiznę i kupuję, łamię się często na masło z Lidla ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem zaskoczona, że gdziekolwiek można znaleźć masło orzechowe tylko z orzechów. ale to super! jest nadzieję, że rynek zaleję nas masą takich produktów. Zdrowych i nie przetworzonych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulina, w naszym sklepie znajdziesz wyłącznie masła orzechowe z samych orzechów. Nic nie przetworzone, bez sztucznych dodatków, oleju palmowego itp. http://www.fitness-food.pl/20-maslo-orzechowe Ewentualnie niektóre z nich zawierają odrobinę soli ale to w granicach 1%. Warto zwracać uwagę na skład, bo faktycznie w marketach jest wiele produktów nazywanych masłem orzechowym a po przeczytaniu etykiety okazuje się, że orzechy to 70% a reszta to już nie do końca potrzebne nam dodatki.

      Usuń
  7. Masło migdałowe to musi być pyszne :D

    Nominowałam Cię do Liebster Award, mam nadzieję, że przyłączysz się do zabawy
    http://agnieszkasportygirl.blogspot.com/2014/11/jest-mi-ogromnie-mio-i-dziekuje.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam placki owsiane z masłem orzechowym i bananem !
    A o tym maśle orzechowym jeszcze nie słyszałam, ale skład idealny, taki jak ma być.
    Zapraszam do mnie na przepis na fit czekoladowe muffinki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie wiem jak Ty to robisz, że te placki wychodzą Ci takie ładne! Mi to się nigdy nie udaje :<

    OdpowiedzUsuń
  10. Samo zdrowie wygląda i smakuje przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam już to masło i zdecydowanie się w nim zakochałam, jest genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. obcykam, ja ostatnio na kokosowym paliwie

    OdpowiedzUsuń