Strony

.1467. brownie pancakes z borówkami i truskawkami

Dzisiejsze zdjęcia były robione w dość hardkorowych warunkach, bo nie dość że byłam okropnie głodna po porannych dwugodzinnych zakupach robionych na czczo, to jeszcze mając już gotowe placki okazało się, że akumulator w lustrzance jest kompletnie rozładowany. Poradziłam sobie jakoś, ale zaraz po tym na dokładkę rozlałam kawę :D Nie ma to jak udany poranek ;) Smak placków wynagrodził problemy.

Jeśli o kompulsy chodzi to zaczęłam czytać poleconą przez jedną z was "Brain over binge" i zniknęły w kilka dni jak ręką odjął. Sama jestem w szoku, ale nawet nie ciągnie mnie do zwykłego podjadania pomiędzy posiłkami. Jeszcze odczekam trochę i zobaczę czy to stały efekt, doczytam resztę tej książki i od razu podzielę się z wami jej recenzją.
placki kakaowe z borówkami, truskawkami i jogurtem
brownie pancakes with blueberries, strawberries and yogurt
40g mąki pszennej razowej
20g odżywki białkowej
czybata łyżka gorzkiego kakao
1/4 łyżeczki proszku do pieczenia
70-100ml wody
1 jajko
garść borówek

Wszystkie składniki wymieszać i smażyć na teflonie. Podać z truskawkami, jogurtem i syropem 0kcal.
Makro: 432kcal / 33g białka / 55g węglowodanów / 9g tłuszczu

Jeśli szukasz wersji bez odżywki, dodałam taką tutaj: http://poranneinspiracje.blogspot.com/2014/12/1338-czekoladowe-pancakes-z-masem.html

16 komentarzy:

  1. Gdzie mozna znalezc ta książke?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W internecie. Ale jest tylko po angielsku :) Język jest dość prosty, więc każdy z podstawowym angielskim powinien dać radę.

      Usuń
    2. Podałabyś prosze link? :) Może i mi pomoże...

      Usuń
  2. To nie mogło być niedobre! Świetne placuszki :D
    polarois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. takie placuchy lubię najbardziej! piękny kolor mają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ściągnęłam, przerobiłam na mobi, będę czytać. Dzięki za info :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To ta ksiązka w formacie ebup, tak? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No ładnie, to już dwie książki wskakują na listę. Dobrze, że zbliżają się wakacje :) Z chęcią bym wpadła do Ciebie na śniadanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo chciałabym przeczytać tę książkę, ale nie wiem w czym ją otworzyć :/ próbowałam w notatniku ale zamiast tekstu są jakieś dziwne znaki. Takie komputerowe sprawy nie są moją mocną stroną niestety ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są w internecie konwertory plików z epub na pdf :)
      http://www.epub-to-pdf.com/

      Usuń